تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

بارگیری محموله فوق سنگین ۴۰۵ تنی از بندر شهید رجایی به مقصد بندر دیر

  • کد خبر : 22094
  • 10 شهریور 1399 - 11:30
بارگیری محموله فوق سنگین ۴۰۵ تنی از بندر شهید رجایی به مقصد بندر دیر
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بارگیری محموله بویلر فوق سنگین ساخته شده توسط مهندسین داخلی و بارگیری این محموله از بندرشهید رجایی به منظور انتقال به بندر دیر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: ” علی رضا محمدی کرجی ران ” با اشاره به جزئیات انتقال این بویلر فوق سنگین اظهار داشت: این محموله ترافیکی که به دست متخصصان داخلی و در شهرک صنعتی شیراز طراحی و ساخته شده است پس از انتقال به بندرعباس در بندر شهید رجایی بارگیری و در مسیر انتقال دریایی به بندر دیر بوشهر قرار گرفت.

وی با اشاره به مشخصات فنی این محموله اظهارداشت: این محموله دارای وزنی بالغ بر ۴۰۵ تن با ارتفاع ۷۰ و قطر ۷ متر است که حمل آن با بهره گیری از بوژی ۴۸ محور و ۳ دستگاه کامیون کشنده صورت گرفته است.

محمدی کرجی ران ادامه داد: جلسات متعددی با هدف برآوردهای ریسک احتمالی در طول مسیر از درب ورودی بندر تا محل اسکه ۸ و ریسک های دریایی و محاسبات تعادلی با بخش های مرتبط برگزار و در نهایت انتقال این محموله بر اساس اصول از پیش تعیین شده انجام پذیرفت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خاطر نشان کرد: این بویلر براساس برنامه زمانبندی پس از بارگیری بر روی بارج مها ۱ توسط یدک کش مدائن حمل دریایی و انتقال آن به بندر دیر استان بوشهر درحال انجام است .

به گفته محمدی کرجی ران در فرایند انتقال این محموله فوق سنگین علاوه بر مشارکت نمایندگان بخش خصوصی، معاونت بندری وامور اقتصادی،معاونت دریایی وادارات HSE ، یگان حفاظت بندر، تعمیر و نگهداری ساختمان، امور بندری، آب و تاسیسات و بندر خلیج فارس برکلیه مراحل فنی و تخصصی انتقال این محموله نظارت مستقیم داشتند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.