تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
3

احتمال اعمال محدودیت های جدید برای شهرهای پرخطر هرمزگان وجوددارد

  • کد خبر : 17409
  • 24 اردیبهشت 1399 - 20:06
احتمال اعمال محدودیت های جدید برای شهرهای پرخطر هرمزگان وجوددارد
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه نظارت بر ورودی های استان به ویژه ورودی های تجاری و بازرگانی همچنان با دقت ادامه یابد و هر روز میزان ورودی استان گزارش دهند، تصریح کرد:  باید به افرادی که نیازمند قرنطینه خانگی هستند نظارت کرد و آموزش های لازم ارائه شود.

به گزارش هرمزگان امروز استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: چنانچه مردم پرتکل های بهداشت و درمان را رعایت نکنند احتمال اعمال محدودیت های جدید برای شهرهای پرخطر هرمزگان وجود دارد.فریدون همتی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و  بهداشت در تمامی ادارات و دستگاه ها دولتی و خصوصی  الزامی است و چنانچه در دستگاهی آمار کرونا افزایش یابد مدیر آن دستگاه باید پاسخگو باشد.

وی اظهار کرد: باید از ظرفیت های پژوهشی دانشگاه های استان در زمینه مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان استفاده کرد.

همتی با اشاره به اینکه نظارت بر ورودی های استان به ویژه ورودی های تجاری و بازرگانی همچنان با دقت ادامه یابد و هر روز میزان ورودی استان گزارش دهند، تصریح کرد:  باید به افرادی که نیازمند قرنطینه خانگی هستند نظارت کرد و آموزش های لازم ارائه شود.

وی ادامه داد: چنانچه مردم پرتکل های بهداشت و درمان را رعایت نکنند احتمال اعمال محدودیت های جدید برای شهرهای پرخطر هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه اولویت استان حفظ سلامت مردم و رعایت نکات پیشگیرانه شیوع بیماری کرونا است، خاطرنشان کرد: تمامی جایگاه های سوخت ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و خلل در سرویس دادن به مردم در تامین سوخت نباید انجام شود.

وی اضافه کرد:  ظرفیت نمونه گیری در آزمایشگاه علوم پزشکی وجود دارد ضرورتی ندارد، صنایع برای انجام تست کارکنان از  آزمایشگاه های خارج از استان استفاده کنند

همتی در پایان گفت: فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در ناوگان های  حمل و نقل عمومی، ادارات ،فروشگاه های بزرگ  و … باید با دقت رعایت و نظارت شود و تجهیزات و لوازم پیشگیری  از شیوع بیماری کرونا مانند دستکش و ماسک به مردم عرضه شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.