تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

اجرای نوسازی باغات و اراضی کشاورزی میناب با هدف افزایش تولید و اشتغال

  • کد خبر : 14571
  • 17 بهمن 1398 - 10:32
اجرای نوسازی باغات و اراضی کشاورزی میناب با هدف افزایش تولید و اشتغال

استاندار هرمزگان گفت: با وجود تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان علیه کشورمان اما ملت ایران با اقتدار و سرافرازانه راه توسعه و پیشرفت کشور را در پی گرفته و ادامه می‌دهد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان میناب با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: حضور و پشتیبانی گسترده مردم، اتکا به دستورات خداوند متعال و دین مبین اسلام و پیروی از رهبری، سه عنصر محوری در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و هنوز هم این عناصر بزرگ رمز موفقیت ایران اسلامی محسوب می شوند.

وی ادامه داد: با وجود تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمنان علیه کشورمان اما ملت ایران با اقتدار و سرافرازانه راه توسعه و پیشرفت کشور را در پی گرفته و ادامه می‌دهد و این امر به برکت الطاف خداوند متعال، هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی به دست آمده است.

استاندار هرمزگان افزود: با تمام تلاش های صورت گرفته در دهه فجر سال جاری بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه برای افتتاح در هرمزگان آماده شده و در زمینه های مختلف در حال بهره برداری است.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات بزرگ در شهرستان میناب اشاره کرد و بیان داشت: کشاورزی یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در زمینه تولید و اشتغال در شهرستان میناب محسوب می‌شود که در این راستا برنامه نوسازی، اصلاح و آبیاری نوین ۱۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغات شهرستان میناب با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از سال گذشته آغاز شده و بخش مهمی از آن اجرایی شده و مابقی آن نیز در حال انجام است.

وی گفت: در کنار این موضوع، استفاده کامل از آب سدهای موجود در شهرستان میناب برای تامین آب شرب و کشاورزی این منطقه نیز در حال پیگیری و اجراست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در این راستا با احداث دو آب شیرین کن بزرگ در بندرعباس، آب شرب شهرستان های بندرعباس و بندرخمیر به صورت کامل از طریق آب شیرین کن ها تامین خواهد شد و این دو شهرستان در آینده نزدیک دیگر نیازی به آب سدهای شرق استان نخواهند داشت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به احداث سد سرنی در شهرستان میناب و همچنین ذخیره سازی آب مناسب در این سد و سد استقلال شهرستان میناب، آب این دو سد برای تامین آب شرب و کشاورزی شهرستان میناب مورد استفاده قرار می‌گیرد تا تولید و اشتغال در این شهرستان به ویژه در حوزه کشاورزی ارتقا یابد.

وی یادآور شد: در حوزه بهداشت و درمان نیز حدود ۱۰۰ تخت جدید بیمارستانی در بیمارستان میناب به زودی راه اندازی می شود و بیمارستان دوم این شهرستان نیز در حال ساخت است.

استاندار هرمزگان در ادامه ضمن دعوت از مردم جهت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف ملت ایران بار دیگر با حضور انقلابی و دشمن شکن در این راهپیمایی، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان خواهند داد.

وی گفت: گام بعدی در سال جاری نیز حضور و مشارکت گسترده در پای صندوق های رای برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه است تا از این طریق نیز از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.