تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
8

اجرای طرح مدیریت روان‌آب با مشارکت مردم در حوزه شهری کوهیج شهرستان بستک

  • کد خبر : 14771
  • 23 بهمن 1398 - 11:48
اجرای طرح مدیریت روان‌آب با مشارکت مردم در حوزه شهری کوهیج شهرستان بستک

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک از اجرای طرح مدیریت روان‌آب با حضور شهردار کوهیج، مشارکت مردم و جمعی از دوستداران طبیعت در حوزه شهری کوهیج شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز ؛ حامد احمدپور گفت: این طرح در قالب خشکه‌چینی در آبراهه‌ و مسیل‌های کوچک با هدف استحصال رواناب‌های سطحی و ایجاد بستر مناسب جهت کاشت نهال و بذرکاری برای چهارمین بار در شهرستان اجرا شد.

وی ضمن تشکر از جوامع محلی و سمن‌های زیست محیطی گفت: فرهنگ‌سازی و مشارکت دادن مردم در اجرای طرح‌های آبخیزداری و حفظ و احیاء پوشش گیاهی از دیگر اهداف این طرح است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بستک در ادامه افزود: سعی کرده‌ایم در اجرای تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری از مشارکت و دانش بومی مردم بهره ببریم.

گرکوهی شهردار کوهیج ضمن تشکر از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خواهان استمرار اینگونه برنامه‌ها شد و افزود: مجموعه شهرداری کوهیج و دوستداران طبیعت شهر کوهیج آماده هر گونه همکاری در تمامی برنامه‌های اداره منابع طبیعی بوده و آمادگی کامل خود را جهت غرس نهال در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اعلام می‌دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.