تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3
۱۲۱ مورد جدید ابتلا در هرمزگان

آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۹

  • کد خبر : 17739
  • 30 اردیبهشت 1399 - 21:01
آخرین خبرها از کرونا در هرمزگان/امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۹
طی یک روز اخیر «۱۲۱ مورد جدید ابتلا» (بندرعباس ۷۹/میناب ۱۷/ بندرخمیر ۱۵/ قشم ۶/پارسیان ۲/ رودان ۱/ بشاگرد ۱) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در استان هرمزگان به «۲۰۵۹ نفر» رسید.

به گزارش هرمزگان امروز دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان،امشب سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی خلیج‌فارس گفت:از زمان شیوع کرونا تاکنون «۲۹۸۳ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» در مراکز درمانی استان بستری شدند. از این تعداد «۲۲۶۲ نفر پس از طی دوره‌ی درمان و بهبودی ترخیص» شده‌اند و در حال حاضر «۱۳۵ بیمار (۸۳ نفر ایزوله/ ۲۱ نفر در آی‌سی‌یو/ ۳۱ نفر در بخش‌های عادی) بستری» هستند.

وی با اعلام اینکه تا امروز ۱۲ هزار و ۸۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کل استان انجام شده که از این تعداد «۱۰,۴۲۵ مورد منفی» بوده است افزود : طی یک روز اخیر «۱۲۱ مورد جدید ابتلا» (بندرعباس ۷۹/میناب ۱۷/ بندرخمیر ۱۵/ قشم ۶/پارسیان ۲/ رودان ۱/ بشاگرد ۱) شناسایی شد و جمع کل مبتلاشدگان به بیماری کووید۱۹ در استان هرمزگان به «۲۰۵۹ نفر» رسید.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان ادامه داد : از بین افراد مبتلاشده تاکنون «۴۸۶نفر پس از بهبودی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌‌اند» و هم‌اکنون «۱۴۸۰نفر از بیماران تحت مراقبت خانگی» هستند، «۲۳ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها)» حضور دارند و «۳۹ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری» هستند.

لازم به ذکر است شمار فوت‌شدگان براثر کرونا در استان هم بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۳۱ نفر است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=17739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.