تاریخ : چهارشنبه, ۸ مرداد , ۱۴۰۴ Wednesday, 30 July , 2025
0

پاسخگویی مدیر عامل برق هرمزگان به درخواست‌ها و مطالبات مردمی

  • کد خبر : 70446
  • 07 مرداد 1404 - 13:39
پاسخگویی مدیر عامل برق هرمزگان به درخواست‌ها و مطالبات مردمی

حمید ساعدپناه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی (سامد) به صورت مستقیم پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم در حوزه تامین و توزیع برق بود.

به گزارش صبح دریانیوز، حمید ساعدپناه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با پاسخگویی به درخواست های مردمی در باره فروش و واگذاری انشعاب برق، صدور قبض برق، تبدیل آمپراژ، و ارائه خدمات مرتبط با مصرف برق، چگونگی وصول مطالبات و مدیریت مصرف اظهار داشت : این شرکت  پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مشترکین و پیگیری امور مربوط به انشعابات برق است.
ساعدپناه همچنین به  ارائه راهکارها و اطلاعات به شهروندان و مشترکین برای بهینه‌سازی مصرف برق و کاهش هزینه‌ها پرداخت و اظهار داشت : برنامه‌ریزی و اجرای عملیات بهره‌برداری بهینه از شبکه توزیع، پیگیری و اجرای پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی تاسیسات،  اجرای عملیات بهره‌برداری، نظارت بر تعمیرات و نگهداری، مدیریت حوادث و اتفاقات، و ارتقای کیفیت خدمات به مشترکین از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان است.
وی همه مشترکان را به مدیریت بهینه مصرف برق برای عبور از روزهای پرمصرف تابستان فراخواند و اختلال در پایداری و افزایش بار شبکه را یکی از آسیب‌های استفاده از ماینرهای غیر مجاز دانست. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ادامه داد :این ماینرها می‌تواند منجر به خاموشی‌های گسترده و آسیب به زیرساخت‌های شبکه توزیع شود.
علاوه بر این، استفاده از برق توسط این ماینرها، خسارات اقتصادی قابل توجهی به کشور وارد می‌کند و می‌تواند ثبات ولتاژ و پایداری شبکه برق را به شدت تهدید کند.
پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=70446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.