به گزارش صبح دریانیوز، حمید ساعدپناه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با پاسخگویی به درخواست های مردمی در باره فروش و واگذاری انشعاب برق، صدور قبض برق، تبدیل آمپراژ، و ارائه خدمات مرتبط با مصرف برق، چگونگی وصول مطالبات و مدیریت مصرف اظهار داشت : این شرکت پاسخگوی درخواستها و شکایات مشترکین و پیگیری امور مربوط به انشعابات برق است.
ساعدپناه همچنین به ارائه راهکارها و اطلاعات به شهروندان و مشترکین برای بهینهسازی مصرف برق و کاهش هزینهها پرداخت و اظهار داشت : برنامهریزی و اجرای عملیات بهرهبرداری بهینه از شبکه توزیع، پیگیری و اجرای پروژههای اصلاح و بهینهسازی تاسیسات، اجرای عملیات بهرهبرداری، نظارت بر تعمیرات و نگهداری، مدیریت حوادث و اتفاقات، و ارتقای کیفیت خدمات به مشترکین از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان است.
وی همه مشترکان را به مدیریت بهینه مصرف برق برای عبور از روزهای پرمصرف تابستان فراخواند و اختلال در پایداری و افزایش بار شبکه را یکی از آسیبهای استفاده از ماینرهای غیر مجاز دانست. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ادامه داد :این ماینرها میتواند منجر به خاموشیهای گسترده و آسیب به زیرساختهای شبکه توزیع شود.
علاوه بر این، استفاده از برق توسط این ماینرها، خسارات اقتصادی قابل توجهی به کشور وارد میکند و میتواند ثبات ولتاژ و پایداری شبکه برق را به شدت تهدید کند.
پایان خبر/
پاسخگویی مدیر عامل برق هرمزگان به درخواستها و مطالبات مردمی
لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=70446