تاریخ : پنجشنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۴ Thursday, 8 May , 2025
10

برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان

  • کد خبر : 38770
  • 04 مرداد 1402 - 13:20
برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان

مدیر کل شیلات هرمزگان از برپایی میز خدمت و ارتباطات مردمی در اداره کل شیلات هرمزگان با حضور معاونین و‌ مسئولین شیلاتی خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز به نقل از صبح دریانیوز ، مسعود بارانی گفت : ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم و پاسخگویی به سوالات آنها یکی از مهمترین اهداف برپایی میز ارتباطات مردمی می‌باشد.

بارانی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان، گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.

وی اظهار داشت : حضور مسئولین در بین مردم نشان دهنده ارتباط عمیق مردم و مسئولان است و میز خدمت در راستای اجرای اهداف و برنامه های دولت مردمی و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان در جهت پاسخگویی به بهره برداران و عموم مردم است.

مدیرکل شیلات هرمزگان تسهیل در خدمت‌رسانی ، تکریم و افزایش آگاهی به مردم و ایجاد نظام اداری کارآمد را یکی از مهم‌ترین نتایج و اهداف استقرار میز خدمت توسط اداره کل شیلات هرمزگان خواند.

مسعود بارانی خاطر نشان کرد : امید است با برگزاری چنین برنامه هایی کمکی در جهت حل مشکلات هموطنان و همشهریان گرامی شود.

لازم به ذکر است ، در این میز خدمت مردم با مدیر و معاونین اداره کل شیلات هرمزگان دیدار و مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

پایان خبر /

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=38770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.