تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

هرمزگان در توسعه کشور نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد/تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه‌های شاخص و دارای اولویت در هرمزگان

  • کد خبر : 24779
  • 16 دی 1399 - 11:54
هرمزگان در توسعه کشور نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارد/تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل پروژه‌های شاخص و دارای اولویت در هرمزگان
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نقش هرمزگان در توسعه کشور را بسیار مهم و اثرگذار دانست.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر محمد باقر نوبخت در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان که در شهرستان جاسک برگزار شد، عنوان کرد: برای توسعه هرمزگان باید مناطق محروم و مستعد شناسایی و استعداد آنها شکوفا شود، مناطقی مانند سواحل مکران که در جهان کم نظیر و در ایران بی نظیر است.

وی با اینکه توسعه ملی از طریق توسعه هرمزگان در اولویت است، گفت: نتیجه سفر‌های رئیس جمهور به هرمزگان، تصویب ۹۹ طرح بوده که برای این طرح ها، دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد، اما اکنون بیش از سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۷۸۰ میلیارد تومان دیگر باید به استان تخصیص دهیم.

نوبخت گفت: تا پایان فعالیت این دولت در هرمزگان برای تکمیل بیش از ۴۰ طرح اولویت دار، هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص می‌یابد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.