تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

مشکلی در تامین و توزیع روغن خوراکی درهرمزگان وجود ندارد

  • کد خبر : 24271
  • 04 دی 1399 - 10:42
مشکلی در تامین و توزیع روغن خوراکی درهرمزگان وجود ندارد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در استان هرمزگان مشکلی نداریم.

به گزارش هرمزگان امروز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در جلسه‌ ستاد تنظیم بازار استان که بصورت ویدئوکنفرانس با فرمانداران استان هرمزگان انجام شد با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالا‌های اساسی در استان هرمزگان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: با مصوبه تنظیم بازار استان و پیگیری جدی سازمان صنعت معدن و تجارت استان در حال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

قاسمی یادآور شد: اولویت برای توزیع روغن با فروشگاه های بزرگ است و در این فروشگاه ها روغن موجود است و تنها کارخانه روغن نباتی حیات هرمزگان که تنها تولید کننده روغن نباتی در استان است بصورت سه شیفت در حال تولید روغن در استان می باشد.

قاسمی در ادامه اظهار داشت : مقررشد با توجه با وجود شرکت های بزرگ حمل و نقل در هرمزگان ایجاد وقفه در زمینه حمل ونقل سیمان به مناطق مختلف هرمزگان طبق مصوب ستاد تنظیم بازار استان پذیرفته نسیت.

قاسمی افزود: طبق مصوبه امروز تنظیم بازار استان فرمانداران با کنترل مبادی خروجی شهرستان ها از هرگونه خروج احتمالی روغن نباتی وسیمان جلوگیری به عمل آورند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالا‌های اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: شهروندان هرگونه کمبود کالای مذکور را با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تماس حاصل کنند

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=24271
  • منبع : روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام علیکم. ترو خدا، ترو به هر چیزی که قبول دارین تشریف بیارین شهرستان مینا. صف های خرید روغن رو ببینید. بعد بفرمایین مشکل کمبود روغن نداریم. امشب کل میناب وگشتم دنبال روغن پیدا نکردم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.