• امروز : یکشنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۱
  • برابر با : Sunday - 29 May - 2022
2

رتبه برتر کشوری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پاسخگویی به شکایات مردمی

  • کد خبر : 36507
  • ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۱
رتبه برتر کشوری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پاسخگویی به شکایات مردمی
بندرعباس: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از رتبه برتر کشوری سامانه 124 این سازمان در بین استان های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز، عبدالرضا پیروی منش با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های وزارت متبوع از عملکرد سامانه های ۱۲۴ سراسر کشور در راستای ثبت شکایات شهروندان و چگونگی رسیدگی به شکایات مردمی، استان هرمزگان رتبه برتر را در بین استان های سراسر کشور کسب نمود.

وی گفت: مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع موجود را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استان های برتر نام برد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=36507
  • منبع : روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.