تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس مطرح کرد:

جزییات خسارات وارد شده به هرمزگان در پی وقوع زلزله ۵/۵ریشتری

  • کد خبر : 25308
  • 29 دی 1399 - 12:41
جزییات خسارات وارد شده به هرمزگان در پی وقوع زلزله ۵/۵ریشتری
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزییات خسارات وارد شده به این منطقه در پی وقوع زلزله ۵/۵ریشتری پرداخت.

به گزارش هرمزگان امروز منصور آرامی ، در تشریح جزییات زلزله‌ای که نیمه شب استان هرمزگان را لرزاند، گفت: این زلزله ساعت ۱:۱دقیقه بامداد به بزرگی ۵/۵ ریشتر به وقوع پیوست و کانون آن بین روستای باسعیدو بندر قشم و بندر کنگ در حوالی شهرستان بندرلنگه به عمق ۱۹ کیلومتر در دریا به وقوع پیوسته است.

کانون زلزله در دریا بود

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، در بیان خسارات ناشی از وقوع این زلزله، ادامه داد: چون کانون این زلزله در دریا بوده است با وجود اینکه ۵/۵ ریشتر قدرت داشته اما خسارات زیادی را به همراه نداشته است.

زلزله هرمزگان تلفات جانی به همراه نداشت

منصور آرامی تصریح کرد: به دنبال وقوع این زلزله تنها در باسعیدو واقع در بندر قشم، ترک خوردگی سقف و دیوار منازل را به همراه داشته است، اما حتی آب و برق در این محدوده قطع نشده بود.

آرامی خاطرنشان کرد: در بندر کنگ واقع در ۵ کیلومتری شهرستان بندرلنگه نیز تعدادی از روستاها از جمله دژگان و سایه خوش به صورت موقت با قطعی آب و برق مواجه شدند که در شرایط کنونی این مشکل هم رفع شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این زلزله خسارات جانی به همراه نداشته است و تنها یک نفر در زمان بیرون رفتن از منزل صدمه دیده بود که به صورت سرپایی درمان شد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکیدکرد: هم‌اکنون شرایط در این منطقه عادی بوده و در روستاهای آسیب‌دیده از زلزله نیز چادر و امکانات مورد نیاز توسط جمعیت هلال احمر که از همان ساعات اولیه وقوع زلزله جهت امدادرسانی وارد عمل شده‌اند بین خانواده‌ها توزیع شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25308

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.