تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

توجه به اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانواده با چرخ‌خیاطی/ چرخ خیاطی، استقلال اقتصادی زنان سرپرست خانواده‌های نیازمند

  • کد خبر : 25059
  • 22 دی 1399 - 12:31
توجه به اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانواده با چرخ‌خیاطی/ چرخ خیاطی، استقلال اقتصادی زنان سرپرست خانواده‌های نیازمند
رئیس مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) از توجه ویژه‌ی این مرکز در زمینه اشتغال‌ زنان سرپرست خانوار و مددجویان تحت پوشش این مرکز دانست و گفت: یکی از افتخارات مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) این است که با ایجاد کارگاه‌های تولیدی پوشاک و صنایع‌دستی همچنین تهیه چرخ به‌صورت انفرادی و تأمین مواد اولیه در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی بومی محلی اقدامات مؤثری در خصوص اشتغال زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان داشته است.

به گزارش هرمزگان امروز؛ مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) از سال ۱۳۹۶ با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با مدیریت منصور جهانگیری که سابقه ۱۵ ساله فعالیت در حوزه‌های اجتماعی، ارتباط با خیرین داشته به‌منظور خدمت‌رسانی به نیازمندان در محله درخت سبز راه‌اندازی گردید.

این مرکز علیرغم اینکه در شروع فعالیت در فضای محدود ۱۲ متری آغاز به کار نموده، اکنون دارای فضای اداری و کارگاهی بیش از ۲۰۰ متر بوده و با هشت پرسنل و حمایت از بیش از ۷۰۰ خانوار نیازمند با بعد جمعیتی ۳۰۰۰ نفر خدمت‌رسانی می‌نماید.

رئیس مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) گفت: برخی از فعالیت‌های ین مرکز برای اولین بار در سطح شهرستان و یا استان انجام گردیده است ازجمله برگزاری جشن لبخند رمضان و جشن کریمانه که منجر به تأمین ۴۲ دستگاه لوازم سرمایشی، اهدای ۸۰ سری جهیزیه زوج‌های جوان و همچنین جذب ۱۵۰ حامی برای ایتام و محسنین گردید.

جهانگیری با اشاره به توجه ویژه‌ی این مرکز نیکوکاری به اشتغال‌ خانواده‌های تحت پوشش و بخصوص زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از افتخارات مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) این است که با ایجاد کارگاه‌های تولیدی پوشاک و صنایع‌دستی همچنین تهیه چرخ به‌صورت انفرادی و تأمین مواد اولیه در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی بومی محلی اقدامات مؤثری در خصوص اشتغال زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان داشته است.

وی افزود: فعالیت بخش اشتغال مرکز نیکوکاری با مجوز رسمی از سال ۱۳۹۷ با تولید صنایع‌دستی، لباس سنتی آغاز گردید است و اکنون تعداد ۱۵ نفر از زنان سرپرست خانوار در دو شیفت کاری مشغول فعالیت می‌باشند.

رئیس مرکز نیکوکاری سیدالشهدا (ع) بندرعباس در قالب پیشنهاد گفت و ادامه داد: از آنجا که هدف این مرکز خدمات‌رسانی به محرومین و نیازمندان بوده، ضمن دعوت از مسئولین استانی خواستار حمایت آنان و همچنین خیرین و مردم نوع‌دوست بوده تا بتوانیم آینده‌ای روشن و امیدوار به زندگی را برای خانواده‌های نیازمند ترسم نمایم و همه می‌توانند کمک‌های خود را ببا کد دستوری #۸۷۲۰*۸۸۷۷* واریز نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25059
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.