تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان

  • کد خبر : 25682
  • 09 بهمن 1399 - 11:27
افزایش ۴۰ درصدی تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری میزان تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان به نیازمندان مبلغ ۷۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش هرمزگان امروز؛ کرامت ملایی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان گفت: هدف صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، فرهنگ‌سازی و احیاء سنت حسنه قرض‌الحسنه در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های عظیم نیکوکاران و خیران در جهت پویاتر نمودن دستگیری از نیازمندان و محرومان می‌باشد.

ملایی افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری میزان تسهیلات پرداختی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان به نیازمندان مبلغ ۷۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.

ایشان عمده تسهیلات پرداختی را در زمینه‌های حمایتی و کارگشایی عنوان کرد و اظهار داشت: در این مدت نیز بیش از ۴۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه مرتبط به وام‌های حمایتی و کارگشایی و ۱۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان به ایجاد اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان یادآور شد: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه‌های تعمیرات ودیعه مسکن از دیگر اقدامات صندوق امداد ولایت بوده و در این زمینه نیز بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان به متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت‌شده است.

ملایی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، ضمن بهره‌مندی از تمامی خدمات بانکی، در اجر معنوی و رفع مشکلات نیازمندان سهیم باشند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=25682
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.