تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدا بندرعباس آغاز شد

  • کد خبر : 2540
  • 13 خرداد 1397 - 12:52
عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدا بندرعباس آغاز شد

با توجه به وعده ی ۱۸ ماهه شهردار بندرعباس مبنی بر ساختن تقاطع غیرهم‌سطح شهدا یا همان پل خواجو ، این وعده ایشان در ستون وعده های هرمزگان امروز درج شد.

به گزارش هرمزگان امروز عملیات عمرانی تقاطع غیر هم‌سطح شهدا بندرعباس در آیینی رسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهری آغاز شد.به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، شهردار بندرعباس ساعتی قبل طی آیینی رسمی که در محل اجرای پروژه بزرگ تقاطع غیرهم‌‌سطح شهدا صورت گرفت، اظهار کرد: امروز عملیات حفاری تقاطع غیرهم‌سطح شهدا یا همان پل خواجو شروع شده که مدت قرارداد این پروژه ۱۸ ماه است و امیدواریم در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

عباس امینی‌زاده با اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی این پروژه، گفت: تقاطع غیرهم‌سطح ابوموسی نیز مراحل پایانی را طی می‌کند و اگر به معارضی برنخوریم، تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌های بزرگ شهرداری در قالب تهاتر و توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، ادامه داد: در برنامه مطالعاتی حمل و نقل و ترافیک شهر بندرعباس ۲۱ تقاطع غیرهم‌سطح در نظر گرفته شده است.

اضافه می‌شود، این تقاطع غیرهم سطح به طول ۴۵۵ متر و عرض ۱۹ متر دارای ۱۰۰ شمع، ۹ فونداسیون، ۱۴ ستون، دو کوله، چهار راست‌گرد و ۲۱۵ متر عرشه است که با بهره‌برداری از آن مشکل ترافیکی این بخش مرتفع می‌شود.

با توجه به وعده ی ۱۸ ماهه شهردار بندرعباس مبنی بر ساختن این تقاطع غیر هم‌سطح، این وعده در ستون وعده های هرمزگان امروز درج شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.