تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9

۴۰۰۰ نفر از تارکان تحصیل به چرخه تحصیل باز می گردند

  • کد خبر : 21654
  • 01 شهریور 1399 - 11:40
۴۰۰۰ نفر از تارکان تحصیل به چرخه تحصیل باز می گردند
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت : مدارس آموزش از راه دور به عنوان مجریان این طرح با توجه به شرایط بازمانده از تحصیل نسبت به راه اندازی کلاس اقماری در نزدیکترین محل به سکونت دانش آموز اقدام می کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: موسی دادی زاده سرخائی گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل طرح آشتی با آموزش (آبا) و به منظور افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در متوسطه اول و دوم از طریق مدارس آموزش از راه دور، این طرح در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: اگر این طرح به خوبی اجرایی و عملیاتی گردد و خیرین عزیز مشاکت داشته باشند، قریب به چهار هزار نفر از دانش آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم که به دلایل مختلف مجبور به ترک تحصیل شده اند، دوباره به روند آموزش بر خواهند گشت.

دادی زاده طرح آشتی با آموزش (آبا) را به عنوان یکی از بسته های تحولی برشمرد و خاطر نشان کرد: به منظور افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده و جذب حداکثری دانش آموزان تارک تحصیل دوره اول و دوم متوسطه به ویژه در مناطق روستایی، مرزی و کمتر توسعه یافته با استفاده از ظرفیت های مدارس آموزش از راه دور و به کار گیری فناوری های نوین و همچنین با مشارکت خیرین و حمایت های شوراهای آموزش و پرورش و دستگاهای اجرایی و نهادهای محلی اجرا می گردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: مدارس آموزش از راه دور به عنوان مجریان این طرح با توجه به شرایط بازمانده از تحصیل نسبت به راه اندازی کلاس اقماری در نزدیکترین محل به سکونت دانش آموز اقدام می کنند.

دادی زاده تصریح کرد: آموزش در این طرح به شیوه های حضوری، نیمه حضور و غیر حضوری و با استفاده از فناوری های نوین و به صورت الکترونیکی می باشد که برای اجرای با کفیت این طرح ما نیازمند کمک ومساعدت و همکاری تمامی دستگاه ها ی اجرایی نظیر کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی، سمن ها، نهاد ها، خیرین و همکاری صنایع استان می باشیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.