تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

گلایه ی یک شهروند از عدم دسترسی به شماره ۱۱۵/فرماندار بندرعباس برخورد صبحگاهی کرد

  • کد خبر : 22511
  • 04 مهر 1399 - 12:06
گلایه ی یک شهروند از عدم دسترسی به شماره ۱۱۵/فرماندار بندرعباس برخورد صبحگاهی کرد
فرماندار بندرعباس با اعلام اینکه برای پیگیری موضوع در ساعت ۵:۳۰ صبح بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده شخصا به محل اپراتور 115 مراجعه کردم افزود : بعد از حضور سرزده متوجه شدم که مشکل فنی رخ داده بود و یک ساعت این شماره ی اضطراری از دسترس شهروندان خارج شده بود.

به گزارش هرمزگان امروز یک شهروند بندرعباسی که شاهد یک تصادف در ساعت ۴ بامداد امروز جمعه ۴ مرداد ماه بود صبح امروز در حالی با شماره تماس ۱۱۵ برای گزارش این اتفاق تماس گرفته بود که متاسفانه به دلایل نامعلومی این تماس ها موفقیت آمیز نبود و شماره تماس اورژانس ۱۱۵ به دلایل نامعلومی از دسترس خارج شده بود

این شهروند در گفتگو با خبرنگار هرمزگان امروز با اعلام اینکه موضوع را همان ساعت به فرماندار بندرعباس گزارش دادم افزود : بر حسب وظیفه وقتی متوجه این موضوع شدم ، گزارش این اتفاق را به فرماندار بندرعباس دادم و بلافاصله بعد از تماس من ، این مشکل رفع شد!

خبرنگارهرمزگان امروز بنا به رسالت خبری خود این گزارش را از طریق فرماندار بندرعباس پیگیری کرد.عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس در ساعات اولیه ی صبح جمعه در گفتگو با این رسانه اعلام کرد : بعد از اعلام تلفنی از سوی یک شهروند که مشکل دسترسی به شماره تماس ۱۱۵ را داشت ، بلافاصله برای پیگیری این موضوع شخصا با این شماره تماس گرفتم و متوجه گزارش صحیح این شهروند شدم و این مشکل را در دستور کار و پیگیری قرار دادم

فرماندار بندرعباس با اعلام اینکه برای پیگیری موضوع در ساعت ۵:۳۰ صبح بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده شخصا به محل اپراتور ۱۱۵ مراجعه کردم افزود : بعد از حضور سرزده متوجه شدم که مشکل فنی رخ داده بود و یک ساعت این شماره ی اضطراری از دسترس شهروندان خارج شده بود.

کناری با اعلام اینکه جا دارد از سه اپراتور پاسخگو به این شماره در آن ساعات تشکر کنم ادامه داد : متوجه شدم سه پرسنلی که فقط وظیفه ی پاسخگویی به تماس های این شماره را دارند قبل از ورود مسئولان بخش فنی بر حسب انساندوستی ، شخصا اقدام به رفع مشکل فنی به صورت موقت کرده بودند.

فرماندار بندرعباس افزود : بلافاصله بعد از رفع این مشکل، نشست بررسی و رفع این موضوع را در فرمانداری بندرعباس برگزار کردیم و اعضای این جلسه متعهد شدند ضمن رفع مشکل سریع و مستمر، دیگر چنین مشکلی برای این شماره اضطراری رخ نخواهد داد.

کناری در خاتمه افزود : به عنوان فرماندار بندرعباس وظیفه دارم دغدغه ها و معضلات مردم بندرعباس را پیگیری کنم و بدون شک تماس های شهروندان را یک هدیه میدانم که باید برای رفع آنها اقدام نمایم.

لازم به یادآوری است که فرماندار بندرعباس پیشتر نیز به شرکت طرف قرار داد بیمارستان در خصوص قطعی برق بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اولتیماتوم داده بود و اتمام حجت کرده بود که دیگر هیچ قطعی برقی نباید در این بیمارستان شاهد باشیم. و خوشبختانه تا کنون نیز گزارشی مبنی بر قطعی و مشکلات فنی واصل نشده است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.