تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

گلایه ی مردم بندرعباس از جلسات متعدد مدیران و کارمندان در ساعات کاری! / مردم گله مندند+فیلم

  • کد خبر : 11012
  • 11 آبان 1398 - 15:44
گلایه ی مردم بندرعباس از جلسات متعدد مدیران و کارمندان در ساعات کاری! / مردم گله مندند+فیلم

از استاندار هرمزگان درخواست می کنیم که دستور دهند جلسات اداری را در ساعات غیر اداری برگزار نمایند تا بخشی از دغدغه ی مردم رفع شود.

به گزارش هرمزگان امروز یکی از ارباب رجوع های اداره مالیاتی پشت بازار مرجان با ارسال فیلمی به هرمزگان امروز اعلام کرد که برای انجام کارهای مالیاتی خود به این واحد مراجعه کرده ولی به وی اعلام شده که همه به اداره ی کل رفته اند برای جلسه!
وی با اعلام اینکه اگر یک روز مالیات خود را دیر پرداخت کنیم جریمه های سنگینی برای ما بریده میشود اعلام کرد که مدیران جلسات متعدد خود را خارج از ساعات اداری برگزار کنند که مردم در بندرعباس به مشکلات اینچنینی برخورد نکنند.

این ارباب رجوع افزود : این دغدغه ی من نیست و دغدغه ی همه ی مردم است چرا که اگر شما به ادارات سر بزنید گاها با این مشکل برخورد می کنید و این برای بار اول نیست که رخ می دهد.

وی ادامه داد : گاهی وقت ها رئیس ها و معاونین به این جلسات می روند که در این زمان کسی حق امضا ندارد که کار مردم را انجام دهد و گاهی وقت ها نیز مثل امروز یک طبقه کاملا خالی از کارمند است و فقط یک نفر را در این ساختمان قرار داده اند که بگوید جلسه است و منتظر باشید.

این ارباب رجوع با اشاره به اینکه پیشنهاد می کنیم اینچنین جلسات را در خارج از ساعات کاری برگزار نمایند افزود : از استاندار هرمزگان درخواست می کنیم که دستور دهند جلسات اداری را در ساعات غیر اداری برگزار نمایند تا بخشی از دغدغه ی مردم رفع شود.

هرمزگان امروز طی تماس با روابط عمومی سازمان امور مالیاتی استان هرمزگان پیگیر دلیل این موضوع شد.این اداره کل در خصوص این جلسه به هرمزگان امروز گفت : با سلام و احترام خدمت تمام مردم شریف استان هرمزگان بویژه مودیان محترم مالیاتی استان

به اطلاع می رساند، تمامی جلسات کاری و دوره های آموزشی تخصصی ویژه کارکنان اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در ساعات غیر اداری و عصرها برگزار می گردد و از آنجایی که تمام تلاش مدیریت و کارکنان این اداره کل اجرای کامل برنامه ها و اهداف وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور است و در این راستا و در اجرای طرح جامع مالیاتی می بایست پرونده های مالیاتی عملکرد،ارزش افزوده، مستغلات و ماده ۱۶۹هر مودی به صورت همزمان توسط اداره مربوطه رسیدگی شود که این امر، قبلا به صورت تفکیک در دو اداره صورت می گرفت و این اداره کل از ظهر روز پنجشنبه و همچنین جمعه تا پاسی از شب و امروز ۱۱آبان درهرحال انجام این امور بودند.

ضمنا اجرای طرح جامع مالیاتی و امور ذکر شده در راستای تسریع خدمت مطلوب و بهینه به مودیان محترم مالیاتی می باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.