تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6

گروگان ۲۴ ساله با تلاش پلیس هرمزگان به آغوش خانواده بازگشت

  • کد خبر : 16495
  • 09 اردیبهشت 1399 - 18:09
گروگان ۲۴ ساله با تلاش پلیس هرمزگان به آغوش خانواده بازگشت
در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه مشخص شد انگیزه آدم ربایی،اختلافات مالی می باشد و افراد گروگانگیر در تماس تلفنی با همسر فرد ربوده شده در قبال آزادی وی، تقاضای یک میلیارد ریال وجه نقد کرده اند

به گزارش هرمزگان امروز فرمانده انتظامی هرمزگان درتشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی و متواری شدن آدم ربابان در بندرلنگه، موضوع شناسایی ودستگیری آدم ربایان و رهایی گروگان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی بندرلنگه مشخص شد انگیزه آدم ربایی،اختلافات مالی می باشد و افراد گروگانگیر در تماس تلفنی با همسر فرد ربوده شده در قبال آزادی وی، تقاضای یک میلیارد ریال وجه نقد کرده اند.

وی ادامه داد: با تلاش کارآگاهان پلیس مخفیگاه آدم ربایان شناسایی و ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی ، به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متهمان که با حضور پلیس عرصه را بر خود تنگ دیدند ، گروگان را پس از ۴۸ ساعت از زمان وقوع گروگانگیری، در نزدیکی روستای کنخ از توابع شهرستان بندرلنگه رها کرده وفرد ربوده شده در کمال صحت و سلامت به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و هنجار شکنانه مراتب را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.