تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

کیفیت آب شرب بندرلنگه از وضعیت مطلوبی برخوردار است

  • کد خبر : 9262
  • 01 مهر 1398 - 9:56
کیفیت آب شرب بندرلنگه از وضعیت مطلوبی برخوردار است

نشست بررسی و هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات آب شهر بندرلنگه با حضور مدیرامور آبفای بندرلنگه، اعضای شورای شهر و تعدادی از معتمدین این شهرستان در محل این امور برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز: در این نشست مدیر امور آبفای شهرستان بندرلنگه، بروز مشکل در تجهیزات برقی آب شیرین کن شریف ناد و شکستگی خط انتقال آب را علت قطعی و افت فشار این روزها اعلام کرد و اطمینان داد؛ این مشکلات در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

“فرید معتمد”افزود: برای رفع مشکل انتقال آب بندرلنگه، اقدامات اساسی و زیر بنایی صورت گرفته و به منظور بهبود کیفیت آب ارسالی اقداماتی از جمله تعویض لوله های فولادی فرسوده خط انتقال شماره یک به طول ۲ کیلومتر با لوله های GRP انجام شده است.

مدیر آبفای بندرلنگه همچنین به تعویض لوله های فولادی فرسوده جهت کاهش کدورت آب اشاره کرد و گفت: تعویض لوله های فولادی فرسوده در محلات سطح شهر شامل(حسین آباد شمالی، جنب مساکن مهر آب و فاضلاب) به طول ۵۰۰ متر اجرا شده است.

وی با بیان اینکه؛ کیفیت آب شهرستان در اکثر نقاط از وضعیت مطلوبی برخوردار می باشد، از برنامه ریزی جهت اصلاح شبکه برخی محلات بندرلنگه به طول ۱۰ کیلومتر و همچنین اصلاح شبکه شهر بندرکنگ به طول ۴ کیلومتر خبر داد.

معتمدی همچنین به بیان اقدامات این امور از قبیل ساخت مخزن ده هزارمترمکعبی، ایستگاه پمپاژ شماره ۲ و بهره برداری از خط انتقال شماره ۲ جهت تامین آب پایدار شهرستان اشاره نمود.

در ادامه این نشست اعضای شورای شهر نیز به بیان مسائل و دغدغه های مردم از قبیل افت فشار و قطعی آب،کیفیت آب مصرفی،نحوه دفع فاضلاب بیمارستان شهدا و برخی از درخواست های مردمی پرداختند.

شایان ذکر است؛ اعضای شورای شهر پس از این نشست با حضور در آزمایشگاه کنترل کیفی و سایت آب شیرین کن سازه سازان، از نزدیک در جریان روند کنترل کیفیت و تصفیه آب قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.