تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
5

کمک ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومانی هرمزگانی‌ها به شور عاطفه‌ها ۹۹

  • کد خبر : 22617
  • 06 آبان 1399 - 17:27
کمک ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومانی هرمزگانی‌ها به شور عاطفه‌ها ۹۹
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از کمک ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومانی مردم نوع‌دوست هرمزگان به شور عاطفه‌های امسال خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز ؛ علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: شور عاطفه‌های امسال با شعار “همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر” از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ مهرماه در سراسر کشور ادامه داشت که بر همین اساس مبلغ ۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان توسط مردم نوع‌دوست و خیر هرمزگان به دانش آموزان نیازمند کمک گردید که مبلغ ۹۴۱ میلیون تومان به‌صورت نقدی و هشت میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان به‌صورت کالا بوده است.

الهیاری به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دائمی دانش آموزان در کلاس‌های درس و لزوم استفاده از گوشی هوشمند و تبلت اشاره و افزود: در این شور عاطفه‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی گردیده که بخشی از این کمک‌های نقدی به تهیه اقلام آموزشی مجازی مورد نیاز دانش آموزان نیازمند ازجمله تبلت یا گوشی هوشمند اختصاص یابد و در اسرع وقت بین این دانش آموزان توزیع شود تا آنان نیز مانند سایر دانش آموزان عزیز بتوانند بهره لازم را از آموزش‌های مجازی آموزش و پرورش ببرند.

این مقام مسئول یادآور شد: هم‌اکنون بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان می‌باشند که از خدمات تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از مردم نیکوکار و خیرین استان گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم استان از طریق کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ در تهیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مشارکت نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22617
  • منبع : سازمان روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.