تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
9
در دیدار با امام جمعه قشم مطرح شد

کمک ۶۵۴ میلیون ریالی ناوتیپ ذوالفقار قشم به آسیب دیدگانکرونا

  • کد خبر : 16335
  • 08 اردیبهشت 1399 - 14:49
کمک ۶۵۴ میلیون ریالی ناوتیپ ذوالفقار قشم به آسیب دیدگانکرونا
این بسته ها با جمع آوری حقوق شخصی اعضای ناوتیپ خریداری شده و به عنوان مرحله اول کمکها، بین نیازمندان پخش می شود.وی مشارکت در ارتقای وضعیت معیشتی نیازمندان را وظیفه پاسداران ناوتیپ عنوان و تصریح کرد: مرحله دوم و سوم این طرح نیز به ترتیب در نیمه و پایان ماه مبارک رمضان و ایام عید فطر اجرا خواهد شد

به گزارش هرمزگان امروز ناوتیپ ذوالفقار قشم در راستای مشارکت در رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه، ۶۵۴ میلیون ریال در قالب ۳۲۷ بسته حمایتی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بحران کرونا کمک کرد. فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم در دیدار با امام جمعه قشم گفت: ارزش ریالی هربسته ۲ میلیون ریال و شامل اقلام ضروری معیشتی است.

اسکندر میرشکاری‌نسب افزود: این بسته ها با جمع آوری حقوق شخصی اعضای ناوتیپ خریداری شده و به عنوان مرحله اول کمکها، بین نیازمندان پخش می شود.وی مشارکت در ارتقای وضعیت معیشتی نیازمندان را وظیفه پاسداران ناوتیپ عنوان و تصریح کرد: مرحله دوم و سوم این طرح نیز به ترتیب در نیمه و پایان ماه مبارک رمضان و  ایام عید فطر اجرا خواهد شد.

امام جمعه قشم نیز گفت: کمک‌های مومنانه پاسداران ناوتیپ ذوالفقار با حفظ کرامت نیازمندان، بین آنها توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: توزیع شبانه بسته‌ها که شیوه همه‌ی اولیا الهی بوده، از نکات ضروری و مهم رزمایش کمک مومنانه است.وی ادامه داد: حفظ عزت و کرامت انسانی در این طرح ضرورت دارد بنابراین بسته‌های حمایتی مقابل درب منازل افراد نیازمند قرار داده می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16335

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.