تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
8

کمک ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین هرمزگانی

  • کد خبر : 8685
  • 24 شهریور 1398 - 10:40
کمک ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و محسنین هرمزگانی

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: حامیان هرمزگانی طی پنج‌ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان به فرزندان مشمول طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» کمک کردند.

به گزارش هرمزگان امروز علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: نقش مشارکت حامیان در امر خدمت‌رسانی به ایتام از اهمیت بالایی برخوردار است و طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» با رویکرد حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد است که در این طرح اثرگذار و هدفمند خیران به انتخاب خود حمایت از یک یا چند نفر یتیم و یا فرزند محسنین را عهده‌دار و ماهیانه مبالغی به‌حساب آنان واریز می‌کنند.

الهیاری گفت: حامیان هرمزگانی طی پنج‌ماهه سال جاری ۱۰ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان به فرزندان مشمول طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۸۲ درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: از کل کمک‌های اهداء شده هفت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و سه میلیارد و ۴۷۶ میلیون تومان به‌صورت کالا جمع‌آوری‌شده است.

وی با تأکید بر اهمیت گسترش شبکه حامیان و حامی یابی مبتنی بر نیاز محرومان در زمینه‌های معیشت، درمان، مسکن، اشتغال، جهیزیه و تحصیل دانش آموزان یادآور شد: استفاده از رسانه‌های جمعی ازجمله فضای مجازی باهدف نهادینه کردن و اشاعه فرهنگ حمایت از کودکان یتیم و محسنین در جامعه ضروری است.

الهیاری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از جامعه خیرین کمیته امداد گفت: حمایت از ایتام و نیازمندان یکی از بزرگ‌ترین دست آورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ریشه در فرهنگ اسلامی و ایرانی مردم این سرزمین دارد که با این حمایت‌های گسترده و با استعانت از خداوند متعال امید است بتوانیم شرایط مناسبی را برای تمام ایتام و نیازمندان جهت بهره‌مند شدن از خدمات اجتماعی را فراهم‌سازیم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.