تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

کمبود فضای سبز نیاز به مشارکت شهروندان دارد

  • کد خبر : 10533
  • 22 مهر 1398 - 11:26
کمبود فضای سبز نیاز به مشارکت شهروندان دارد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمبود فضای سبز نیاز به مشارکت شهروندان دارد، اما این مشارکت نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که نگاه و برنامه ویژه‌ای در این زمینه انجام نشده است.

به گزارش هرمزگان امروز: ” فاطمه جراره ” در یکصد و سی و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار “ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سال ۱۳۹۸ ” با حضور معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: هم‌فکری و ارائه راه‌کارهای مناسب برای حفظ و نگهداری فضای سبز شهری دارای اهمیت بسیار است و تمام تلاش بر این است که مردم از امکانات و فضاهای سبز مناسب بهره‌مند شوند.

فاطمه جراره بیان کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی ما مکان‌هایی برای اسکان مهمانان نوروزی است، زمان آن است پارک‌هایی برای این منظور ساخته شود.

وی افزود: المان‌های سطح شهر قبل از قرار گرفتن باید در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس بررسی و تائید شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: در زمان فعلی کار منسجم و یک‌نواختی در بحث فضای سبز انجام نمی‌شود و شهرداری‌های مناطق سه‌گانه هر کدام نسبت به حال خود برای منطقه خود تصمیم می‌گیرند و عمل می‌کنند و برای بودجه سال جاری فضای سبز باید این بودجه برای سازمان سیما و منظر در نظر گرفته شود.

جراره عنوان کرد: دکه‌های سطح شهر باید یک متولی داشته باشد و مناطق و سازمان‌های مختلف مشکلات را به یکدیگر ارجاع می‌دهند و کار مردم انجام نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان تصریح کرد: در بخش حفظ و نگهداری فضای سبز بایستی از مشارکت مردم نیز بهره ببریم و برای این منظور نیاز به فرهنگ‌سازی عمومی به شیوه‌های مختلف داریم.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.