تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7

کلیات تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری بندرعباس با حضور اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا به تصویب رسید.

  • کد خبر : 6232
  • 09 مرداد 1398 - 12:57
کلیات تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری بندرعباس با حضور اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا به تصویب رسید.

در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با موضوع اصلی تصویب تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری برگزار شد اعضای شورای شهر با حضور مدیران مالی شهرداری و رفع ایرادات، در نهایت کلیات تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری را تصویب نمودند.

فیصل دانش رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس درابتدای جلسه به وضعیت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اشاره و بیان کرد: مدیران شهرداری در انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تجدید نظر کنند تا باعث هدر رفت بیت المال نشوند.
دانش گفت: مباحثی که در فضای مجازی به جهت نتایج ناموفق تیم فوتبال شهرداری بندرعباس مطرح می شود مطالبه گری عمومی مردم در زمینه ی ورزشی است وی گفت ما بعنوان نماینده مردم میبایست به این مطالبه گری عمومی توجه داشته باشیم و به تجربه هر جا کار را به مردم واگذار کردیم نتیجه بهتری گرفتیم.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: ضمن اینکه برای آرش برهانی بعنوان یک ورزشکار احترام قائل هستم ولی بعنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری در فصل گذشته عملکرد ناموفقی داشته و صحبت هایی مبنی بر قرارداد مجدد شهرداری با ایشان برای فصل جاری به گوش می رسد که از این بابت به مجموعه شهرداری تذکر جدی داده میشود که با این قرارداد پول بیت المال را هدر ندهند.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تعامل بین برهانی با تیم فوتبال شهرداری در فصل گذشته ناموفق بوده است و مورد رضایت فوتبالدوستان ، کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی نیست لذا شهرداری نباید به دنبال تکرار این اشتباه باشد ، وی گفت در ورزش حرفه ای میبایست تمام تصمیم گیری ها نیز حرفه ای باشد.
دانش در ادامه به وجود مربیان بومی باسابقه و باتجربه در شهر بندرعباس اشاره و بیان کرد: حق مربیان بومی که کارنامه درخشانی دارند از سوی شهرداری بندرعباس نادیده گرفته شده است و باید از ظرفیت مربیان بومی برای هدایت این تیم استفاده شود.
دانش در پایان تاکید کرد: مدیران شهرداری در انتخاب سرمربی باشگاه تجدید نظر کنند تا از هدر رفت بیت المال جلوگیری شود.
مجید عسکری زاده، رئیس کمیسیون برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه بندرعباس پیشانی اقتصادی و نقطه حساسی برای کشور است افزود: به همین دلیل همه فعالیت‌های شهرداری کاملاً زیر ذره‌بین شورا قرار دارد و نمی شود فعالیت های آن را نادیده گرفت.
مجید عسکری زاده ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری به دلیل فعالیت‌های مهم اقتصادی در این شرایط بحرانی و تحریم‌های سخت خاطرنشان کرد: باید از همه تلاش‌های انجام شده بابت آبادانی و فعالیت های عمرانی انجام شده در شهرداری تقدیر کرد.
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر با تأکید بر اینکه همه اعضای شورا، نظارت کامل بر عملکرد شهرداری داشته‌اند اظهار داشت: شورای شهر هیچ وقت نخواسته است که مشکلی برای شهرداری ایجاد کند و در همه شرایط هدف کمک به شهرداری بوده است.
محمد رستمی معاون مالی شهرداری بندرعباس نیز با بیان اینکه به زودی تمامی بدهی شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد افزود: اولویت اول ما در پرداخت‌ها، حقوق کارگران و کارکنان شهرداری بوده است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت حقوق شرکت های خدماتی نیز از دیگر اولویت‌های شهرداری در سال ۹۷ بوده است تصریح کرد: در نهایت اولویت سوم شهرداری پرداخت دیون شهرداری‌های مناطق بوده است.
معاون مالی شهردار با تأکید بر اینکه تمام بدهی های مالیاتی شهرداری در سال ۹۷ پرداخت شده است افزود: در ابتدای سال ۹۷ بالغ بر یکصد و پنجاه و نه میلیارد بدهی داشتیم در پایان سال همه آنها را تسویه کردیم.
وی از اختصاص عوارض آلایندگی صنایع به شهرداری در سال ۹۶ اشاره و گفت: در این سال تنها ۷۷ میلیون تومان سهم شهرداری پرداخت شده در حالی که در سال ۹۷ به ۵۱۶ میلیون تومان رسیده و در این بخش رشد چشمگیری داشته ایم.
معاون مالی شهردار در پایان گفت: در سال ۹۷ همچنین ۷۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به شهرداری تخصیص داده شد.
در ادامه جلسه با توجه به گزارش مسئولین مالی شهرداری نسبت به تفریغ بودجه سال ۹۷ و پس از بررسی کامل اعضای شورای شهر کلیات تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری با اکثریت آرا به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.