تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

کشف ۶۹۰ کیلومواد افیونی در هرمزگان

  • کد خبر : 14880
  • 28 بهمن 1398 - 14:04
کشف ۶۹۰ کیلومواد افیونی در هرمزگان

هرمزگان- فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۹۰ کیلو انواع موادافیونی با دستگیری ۱۳ قاچاقچی و توزیع کننده طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با موادمخدر استان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های بندرعباس ، بندرخمیر ، میناب و رودان با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان در یک هفته گذشته ۱۳ مرحله عملیات پاک سازی را اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها جمعا ۶۹۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر توقیف شد.

سردار جعفری اظهار داشت : در این رابطه ۱۳ تن از عوامل قاچاق مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش عمومی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.