تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

کشف ۶۵ میلیاردی کالای قاچاق در هرمزگان

  • کد خبر : 15207
  • 14 اسفند 1398 - 11:17
کشف ۶۵ میلیاردی کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” غلامرضا جعفری ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت اطلاعاتی کامل بر محورهای فرعی و اصلی استان ، ۵۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران ۲۴ دستگاه لوازم خانگی، یک هزارو ۲۶۷ قلم لوازم خودرویی، ۱۰۵هزار لیتر سوخت، ۵۹ قلم لوازم آرایشی،۱۰ تن و۹۷۳ کیلو گرم انواع مواد خوراکی ، ۵ تن کود و سموم شیمیایی ، ۹ هزار و ۹۰۰ متر پارچه و ۳ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده طی ۷۲ ساعت گذشته ۶۵ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال است، اظهار داشت: در این رابطه ۳۷ متهم در بحث حمل و قاچاق کالا نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه در این مدت ۴۸ پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:از این تعداد یک پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان ، ۲ پرونده بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان  و ۴۵ پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: تمام دستگاه های مسئول باید با این پدیده شوم که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.