تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

کشف ۶۰۰ کیلو مواد افیونی در هرمزگان

  • کد خبر : 14506
  • 15 بهمن 1398 - 11:25
کشف ۶۰۰ کیلو مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۶ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۶۰۰ کیلو مواد افیونی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار “غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و ۶ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۵۹۹ کیلو و ۵۱ گرم انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۵۵۷ کیلو و ۱۱۷ گرم تریاک، ۳۱ کیلو و ۱۴۷ گرم حشیش، ۲۹ گرم هروئین و ۹ کیلو و ۸۵۷ گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی استان در شهرستان های رودان و حاجی آباد کشف شده است .

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: طی این مدت ۱۳ مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاک سازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد، ۱۲۷ معتاد ، خرده فروش و توزیع کننده مواد افیونی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.