تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

کشف یک تن مواد مخدر در هرمزگان

  • کد خبر : 21912
  • 05 شهریور 1399 - 11:25
کشف یک تن مواد مخدر در هرمزگان
رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی، طی عملیات ویژه پاسداران گمنام امام زمان (عج)، یک باند سوداگران مرگ منهدم و بیش از یک تن مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

به گزارش هرمزگان امروز: علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: با هماهنگی مقام قضایی، طی عملیات ویژه پاسداران گمنام امام زمان (عج)، یک باند سوداگران مرگ منهدم و بیش از یک تن مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

وی افزود: این باند به طرز ماهرانه‌ای مواد مخدر را در چرخ‌دنده‌های بزرگ لوازم یدکی جاسازی و برای انتقال به مرکز کشور از این روش استفاده می‌کردند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این که این باند بزرگ مواد مخدر در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و کرمان فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: تلاش‌های فراوانی برای شناسایی این باند و انهدام آن صورت گرفته که بحمداللّه با هم افزایی دستگاه قضایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بار نشست و اعضای آن دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: به موازات اقدامات پیشگیرانه، مقابله بی امان با سوداگران مرگ در اقصی نقاط استان ادامه خواهد یافت و مرتکبین قاچاق مواد مخدر با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.