تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

کشف و ضبط بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رودان

  • کد خبر : 9017
  • 28 شهریور 1398 - 9:39
کشف و ضبط بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رودان

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از کشف و ضبط بیش از ۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز:مهندس دورکیش افزود: در راستای اجرای برنامه های عملیاتی واحد بهداشت محیط با عنوان ساماندهی و کاهش عرضه مواد دخانی در سطح عرضه، کارشناسان بهداشت محیط شهرستان رودان در قالب گشت های نظارتی از چندین واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی سطح شهرستان بازدید کردند.

وی ابراز کرد بازرسان بهداشت محیط در بازدید ها متوجه فعالیت غیر مجاز عرضه مواد دخانی و عرضه سیگار به نوجوانان توسط یکی از کیوسک های عرضه مواد غذایی شدند و با انجام بازرسی از محل، بیش از ۵۲۰۰ نخ سیگار و ۱۰۰ بسته تنباکو قلیان کشف و ضبط گردید.

دورکیش اظهار داشت: در بررسی های بعمل آمده مشخص گردید، واحد مذکور مجوز عرضه مواد دخانی نداشته و سیگارهای کشف شده قاچاق می باشد و متصدی این واحد جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

مسئول بهداشت محیط شهرستان رودان از متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی خواست قوانین ملی کنترل و مبارزه با مصرف دخانیات از جمله اخذ مجوز خرده فروشی سیگار، عدم عرضه سیگارهای فاقد برچسب اداره دخانیات، عدم عرضه سیگار نخی و نیز عدم فروش سیگار به افراد زیر سن قانونی برابر ۱۸ سال و همچنین عدم نصب هرگونه قفسه و تابلویی که از مصادیق تبلیغ و تشویق مصرف و استعمال دخانیات باشد را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.