تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

کشف محموله ۱۸میلیاردی سیگار قاچاق در بندرلنگه

  • کد خبر : 19345
  • 10 تیر 1399 - 11:27
کشف محموله ۱۸میلیاردی سیگار قاچاق در بندرلنگه
فرمانده انتظامي استان از کشف بیش از 2 میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش 18میلیارد ریال در شهرستان لنگه خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار ” غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندرلنگه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک انبار نگهداری کالای قاچاق را در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل واقع در بندرکنک اعزام و در یک عملیات ضربتی در بازرسی از محل و انبار مورد نظر۲ میلیون و ۳۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق و بi صورت بلاصاحب کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، ۱۸میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه پلیس با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مبارزه می کند از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی اقتصادی و قاچاق کالا و ارز توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.