تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
8

کشف محموله سیگار قاچاق در بندرلنگه

  • کد خبر : 14558
  • 16 بهمن 1398 - 12:01
کشف محموله سیگار قاچاق در بندرلنگه

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۹۱۸ هزار نخ سیگارقاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز :سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با انجام کار اطلاعاتی از دپو یک محموله سیگار توسط قاچاقچیان در یکی از روستاهای اطراف شهرستان بندرلنگه مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع به محل اعزام و در بازرسی از محل دپو ۹۱۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ، ارزش این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان مرتبط ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: کالاهای قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان انتقال و تلاش برای دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : پلیس با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان از طریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاک سازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.