تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

کشف بی ام و ۲۵میلیاردی قاچاق در بندرعباس

  • کد خبر : 14877
  • 28 بهمن 1398 - 13:58
کشف بی ام و ۲۵میلیاردی قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه خودرو بی ام و قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در بندرعباس خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار”غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای سرکشی و بازدید از پارکینگ ها و محل توقف خودروهای رسوبی و انجام استعلام رایانه ای از وسایل نقلیه، اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی به پارکینگ های سطح شهرستان بندرعباس اعزام شدند.

وی افزود: مأموران حین گشت زنی و استعلام خودروهای مستقر در پارکینگ مرکزی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری بی ام و فاقد پلاک انتظامی پارک شده در منتهی الیه جنوبی پارکینگ مشکوک شده و طی هماهنگی با نگهبان وقت مالک اصلی خودرو شناسایی شد.

سردار جعفری تصریح کرد: پس از تحقیق از نگهبان ، مالک خودرو در محل حاضر و ۲ برگ فاکتور واگذاری خودرو که قابل بهره برداری نبود ارائه کرد و طی استعلام رایانه ای از سیستم خودرو و موتور ، پلیس آگاهی شماره ارکان خودرو و شماره شاسی خودرو مذکور فاقد هرگونه سوابقی دال بر شماره گذاری بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه خودرو جهت بررسی تخصصی مرتبط با اسناد و مدارک گمرکی و هماهنگی های لازم پیرامون نحوه ترخیص آن از مبادی ورودی توقیف شد، اذعان داشت: ارزش خودرو مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.