تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
5

کشف بیش از ۱۷۶ میلیارد کالای قاچاق در هرمزگان

  • کد خبر : 15379
  • 25 اسفند 1398 - 12:06
کشف بیش از ۱۷۶ میلیارد کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۷۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز: سردار” غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی هفته گذشته موفق شدند، ۸۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران در مجموع ۵ میلیون ۵۰۰ هزار نخ انواع سیگار، ۷۸ هزار لیتر سوخت، ۵۲ تن انواع اقلام خوراکی، ۲۵۲ دستگاه متعلقات ماهواره، ۴۸۲ عدد قطعات خودرویی، ۱۰۳ هزار و۲۰۰ قلم سایر کالاها، ۳۴۲ دستگاه تجهیزات رایانه ای، ۱۱۷ دستگاه لوازم خانگی، ۳۳ هزارو ۶۰۰ قلم انواع دارو، یک دستگاه خودرو و ۵۸ رأس دام قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۷۶ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال عنوان کردند و در این رابطه ۸۶ متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۹۹ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد:از این تعداد ۵ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان، ۸ پرونده بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و ۸۶ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

سردار جعفری خطر قاچاق را  برای استان و کشور تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری دهند.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.