تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
8
در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان

کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم

  • کد خبر : 16564
  • 10 اردیبهشت 1399 - 18:59
کشف اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان گفت : با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جزیره قشم، اتهام این مسئول متخلف دایر بر اختلاس توأم با چهل و دو فقره جعل و استفاده از سند مجعول به وی تفهیم شد.

به گزارش هرمزگان امروز رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از کشف یک اختلاس میلیاردی در سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد و اظهار کرد: متهم اصلی پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان «عج» دستگیر شده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان هرمزگان، علی صالحی در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج) و جمع آوری مستندات در خصوص مغایرت های به وجود آمده در حساب های مالی سازمان منطقه آزاد قشم و برداشت غیرمجاز وجوه از حساب های مذکور ، دستورات قضایی لازم صادر و متهم اصلی که یکی از مسئولین امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم می باشد دستگیر شد.

رئیس شورای قضایی استان  هرمزگان در ادامه افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب جزیره قشم، اتهام این مسئول متخلف دایر بر اختلاس توأم با چهل و دو فقره جعل و استفاده از سند مجعول به وی تفهیم شد.

صالحی تصریح کرد: با بررسی گردش مالی حساب های متهم و اسناد موجود، تاکنون پنج باب منزل مسکونی و یک واحد تجاری در مناطق مختلف جزیره قشم از او شناسایی شده است.

وی همچنین اظهار کرد: در بازرسی از منزل متهم مبالغ قابل توجهی وجه نقد و ارز خارجی به همراه سکه های طلا کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پرونده در جریان تحقیقات مقدماتی است و متهم با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.