تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

کسب مقام سوم تیم دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات دارت منطقه ۵ کشور

  • کد خبر : 14614
  • 20 بهمن 1398 - 10:25
کسب مقام سوم تیم دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات دارت منطقه ۵ کشور

تیم دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مسابقات دارت منطقه ۵ کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مقام سومی دست یافت.

به گزارش هرمزگان امروز: در سومین دوره از مسابقات همگانی منطقه ی ۵ کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تیم دارت دختران دانشگاه علوم پزشکی به مقام سوم مسابقات دست یافت.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این ارتباط گفت: در این دوره از رقابت ها، ۷ تیم به رقابت پرداختند که دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس، با سرگروهی در دوره ی اول بازی ها و شکست تیم های شیراز، لار و یاسوج با برد تمامی ست های مسابقه به مرحله ی نیمه نهایی رسید.

الیزا بصیریان گفت: در مرحله ی نیمه نهایی رقابت را به تیم بوشهر واگذار نمود و در دیدار رده بندی با گذشتن از تیم دانشگاه شیراز به مقام سومی رقابت ها دست پیدا کرد.

بصیریان افزود: در این رقابت ها، تیم های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، شیراز و بندرعباس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. این رقابت ها جهت آمادگی بیشتر دانشجویان برای شرکت در المپیاد قهرمانی دانشجویان کشور که از ۹ تا ۱۴ اسفند ماه سالجاری در مجموعه ی خزرآباد ساری انجام خواهد شد، برگزار شده است.

تیم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامل مریم رستگار، اختر صیادی، مریم اصغری به مربی گری باقر کارگر و سرپرست محبوبه احترامی بوده اند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.