تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
3

کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

  • کد خبر : 8607
  • 23 شهریور 1398 - 12:45
کسب رتبه برتر شرکت آب منطقه ای هرمزگان در جشنواره شهید رجایی

شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را از آن خود کرد

به گزارش هرمزگان امروز ؛ شرکت آب منطقه ای در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی استان هرمزگان شد و توسط استاندار لوح تقدیر و تندیس جشنواره دریافت کرد.

در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور فریدون همتی استاندار هرمزگان ، صالح دریا نورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، معاونان استاندار ، مدیران کل و جمعی از کارکنان دستگاه های اجرایی در سالن فجر شرکت گاز برگزار شد از شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان برای کسب بالاترین امتیاز بر اساس نتایج بررسی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاههای اجرایی در مجموع شاخص های عمومی در بین تعداد زیادی از دستگاه های اجرایی استان تقدیر شد.

هوشنگ ملایی مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ درستگاههای اجرایی استان، شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان در شاخصهای عمومی ارزیابی ستاد جشنواره شهید رجایی استان قرار گرفت و با کسب بالاترین امتیاز در جمع شاخصهای عمومی بعنوان دستگاه برتر انتخاب و با اهداء لوح تقدیر و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

هوشنگ ملایی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان ضمن تبریک کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی، احراز این موفقیت را مدیون زحمات مدیران، معاونین و کارکنان شرکت دانست و افزود: کسب عناوین برتر نتیجه تلاش و مساعی ارزشمند کلیه کارکنان متخصص و متعهد شرکت آب منطقه ای در پیشبرد برنامه ها و سیاستها شرکت می باشد.

گفتنی است این جشنواره هر ساله با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد از سوی سامان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان برگزار می گردد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=8607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.