تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

کارگاه تخصصی اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی

  • کد خبر : 9217
  • 31 شهریور 1398 - 12:11
کارگاه تخصصی اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی

کارگاه تخصصی اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی در ورزش با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، بیان کرد: یکی از روش‌های دستیابی به سلامت جامعه، انجام فعالیت‌های بدنی است و این امر محقق نمی‌شود مگر این که اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی در ورزش را رعایت کنیم.

الیاس محسنی افزود: رعایت اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی در ورزش سبب می‌شود تا در آینده جامعه‌ای سالم و به دور از بیماری داشته باشیم.

وی ادامه داد: از همین رو توجه به اصول صحیح و حرفه‌ای تمرین در ورزش امری ضروری به شمار می‌رود و پیش‌نیاز آغاز هر ورزشی به شمار می‌رود.

محسنی ابراز کرد: با توجه به این مهم با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس کارگاه تخصصی اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی در ورزش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی از آخرین روش‌های اصول حرفه‌ای تمرین و بدن‌سازی در ورزش که توسط ناصر پیروردی زاده برگزار می‌شود بهره می‌گیرند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: این کارگاه تخصصی با هدف آموزش فاکتورهای آمادگی جسمانی و اصول علم تمرین، فیزیولوژی ورزشی، اصول تمرینات سرعتی، قدرتی و چابکی و متغیرهای تمرین برگزار می‌شود.

وی گفت: این کارگاه آموزشی ورزشی پنجشنبه ۴ مهرماه ۱۳۹۸، از ساعت ۹ الی ۱۴ در تالار فردوسی واقع در شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره تماس ۰۹۳۸۷۷۵۱۷۱۵ جهت نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایند.

گفتنی است این کارگاه آموزشی تخصصی ورزشی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان، هیئت بسکتبال هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.