تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
7

کارخانه تولیدی قند میناب مجدد راه اندازی می شود

  • کد خبر : 231
  • 02 مرداد 1395 - 9:37
کارخانه تولیدی قند میناب مجدد راه اندازی می شود

فرماندار میناب گفت : هدف دولت از تدوین برنامه ها و دستورالعمل ها ایجاد رونق اقتصادی و عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی و به نتیجه رساندن این برنامه ها می باشد پس لازم است این موضوع مهم مد نظر همه دستگاهها و نهادهای متولی حوزه اقتصاد و صنعت باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از راه اندازی مجدد از تنها کارخانه تولیدی قند این شهرستان پس از پنج سال تعطیلی درهفته آینده خبر داد .ابوذر مهدی نخعی اظهار داشت : خوشبختانه با تلاش و پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان، در دو ماه گذشته مشکل کارخانه قند شهرستان بعنوان یکی از واحدهای تولید غیر فعال رفع شده و با خط تولید جدید ، با ۱۲ نفر اشتغال زایی مستقیم در خط تولید شروع به فعالیت می کند.

وی افزود : با توجه به تاکید و برنامه کاری دولت تمام تلاش ها در راستای تسهیل و رفع موانع پیش رو واحد های تولیدی و سرمایه گذاران باشد که اولویت اصلی آن بایستی منتج به نتیجه قابل قبول برای مردم باشد.

فرماندار میناب خاطر نشان کرد : هدف دولت از تدوین برنامه ها و دستورالعمل ها ایجاد رونق اقتصادی و عملیاتی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی و به نتیجه رساندن این برنامه ها می باشد پس لازم است این موضوع مهم مد نظر همه دستگاهها و نهادهای متولی حوزه اقتصاد و صنعت باشد.

نخعی اظهار داشت: نیل و تحقق خواسته مردم در حوزه رونق تولید و ایجاد اشتغال از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید است که شاهد گشایش و رونق اقتصادی در کشور هستیم و دولت نیز تسهیلات و تمهیدات خوبی را برای این موضوع مهم در نظر گرفته و بایستی در شهرستان میناب نیز زمینه استفاده از این تسهیلات فراهم شود.

نخعی با اشاره به اینکه رفع موانع تولید شرکت های تولیدی و خدماتی شهرستان مختص به یک یا چند دستگاه خاص نیست عنوان داشت: همه دستگاهها و سازمان ها موظف به همکاری در راستای رفع موانع و همچنین تسهیل فرایند تولید برای تولیدکنندگان و کارآفرینان می باشند و کوتاهی و کم کاری از هیچ دستگاهی قابل قبول نمی باشد.

وی هدف از ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تلاش با قید فوریت در حل مشکلات تولیدی و اقتصادی کشور با استفاده از ظرفیتهای موجود دانست و تاکید کرد: این ستاد محلی برای رسیدگی به خواسته های تولیدکنندگان و رفع دغدغه آنها می باشد که در شهرستان میناب این روند با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: مشکلات و موانع واحدهای تولید غیر فعال یا نیمه فعال شهرستان فرایند جذب سرمایه گذار و ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی جدید با رویکرد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بر اساس برنامه های دولت در حال پیگیری می باشد و امیدواریم شاهد توسعه و رونق اقتصادی شهرستان میناب باشیم.

شهرستان میناب با ۳۰۰ هزار نفر با سه شهرک صنعتی میناب ، بندر تیاب و کلاهی در ۹۰ کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.