تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

کارایی دستگاههای اجرایی مورد سنجش قرار می گیرد

  • کد خبر : 1084
  • 16 شهریور 1395 - 14:30
کارایی دستگاههای اجرایی مورد سنجش قرار می گیرد

شورا نماد کارآمدی ، تصمیم گیری، مشارکت عمومی وعقلانیت است و شورای چهارم از متخصص ترین و کارآمدترین افراد به لحاظ سطح تحصیلات، تخصص و تضارب آراء تشکیل شده است.

به گزارش هرمزگان تودی، “پرویز سالاری” رئیس شورای شهر بندرعباس در نشست علنی جلسه شورای شهر بندرعباس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: شورای شهر بعنوان پارلمان محلی موظف است که کارایی دستگاهها را مورد سنجش قرار دهد.

سالاری گفت: قرار است درآخرین سال از دوره چهارم شورای شهر، مدیران شهری مورد سنجش کارایی قرار گیرند و در پایان سال ۱۳۹۵ مشخص می شود که کدام دستگاه خدمات رسان به مردم پاسخگو بوده اند.

وی افزود: یکی از وظایف شورای شهر ایجاد مدیریت واحد شهری و ایجاد مدیریت پاسخگوست یعنی مدیران شهری باید در مقابل مردم و شورا پاسخگو باشند .

رئیس شورای شهر در ادامه با بیان اینکه اعضای شورای شهر در یک قاب بنام شورای چهارم قرار گرفته ایم و آبروی همه ما به هم گره خورده است خاطر نشان کرد: باید برای این یکسال باقی مانده از عمر شورای چهارم برنامه داشته باشیم.

سالاری با تقدیر و تشکر از شهردار بندرعبا س و مجموعه شهرداری و با اشاره به اینکه فعالیتها وبرنامه های شورای چهارم محله محور بوده ،گفت: در این فرصت سه ساله شورای شهر کارهای بزرگی انجام شده است و محور کار ما محلات حاشیه ای وآسیب پذیر بوده و جشنها، مراسمها و یادواره ها در محلات برگزار شد.

وی گفت: شورا نماد کارآمدی ، تصمیم گیری، مشارکت عمومی وعقلانیت است و شورای چهارم از متخصص ترین و کارآمدترین افراد به لحاظ سطح تحصیلات، تخصص و تضارب آراء تشکیل شده است.

وی افزود: شورای چهارم در سال آخر به نماد خدمتگزاری تجارب آراء و برآیند عقلانیت رای داد. سال آخر شورای چهارم برآیند سه ساله شورا می باشد.

سالاری در ادامه بیان کرد: در طول سه سال گذشته علیرغم اینکه سلایق سیاسی مختلفی در شورا بوده و است ولی شورای شهر بندرعباس بعنوان یک شورای اجتماعی و یک قدرت اجتماعی بوده نه قدرت سیاسی .

وی گفت: برخی ها به دنبال این بودند که شورا را سیاسی کنند ولی با تصمیم گیری و تصمیم سازی اعضای شورا، شورا را از گردنه سیاسی خارج کردند پس ساحت شورا مقدستر از این است که وارد جناح بندیهای سیاسی ،قومی و گروهی باشد و در شورای شهر مشارکت اجتماعی وقدرت اجتماعی بر قدرت سیاسی غلبه شد.

سالاری افزود: در این یک سال باقی مانده از عمر شورای چهارم همچنان از حقوق شهروندان دفاع کنیم و نباید تحت تاثیر انتخابات و جریانهای سیاسی قراربگیریم .

رئیس شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه دستگاههای دولتی ومراکز اقتصادی ردیف بودجه ای تحت عنوان ردیف فرهنگی دارند که بعنوان پارلمان محلی از حضرت آیت الله نعیم آبادی بعنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی و استاندار هرمزگان به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان این درخواست را داریم که از دستگاههایی مانند آلومینیوم، توانیر، گمرک و فولاد سوال شود که این ردیف فرهنگی را در کجا صرف کرده اند و تا کنون چند فرهنگسرا، استخر و یا زمین ورزشی برای شهر ساخته اند.

سالاری بیان کرد: مدیران صنایع دغدغه حمایت از ورزش و مشکلات ورزشی در استان ندارند و ورزش حرفه ای در هرمزگان نیازمند حمایتهای تمامی صنایع است.

وی گفت: از مدیریت نیروگاه بخار بندرعباس و تیم توانیر گله داریم که از زمانی که مدیر عامل شرکت توانیر عوض شده است همه تیمهای ورزشی توانیر که در کشور و استان سهمیه داشتند، برداشته شد و توجیهی که دارند این است که تیم در لیگ برتر نداشته باشیم و تیمداری نکنیم.

سالاری با اشاره به اینکه سپردن کرسی هیأت فوتبال اصفهان به مدیر عامل فولاد هرمزگان چه توجیهی دارد، گفت: مدیر عامل فولاد هرمزگان حداقل گزارشی از اینکه برای ورزش هرمزگان وبندرعباس چه حمایتهایی انجام داده اند را بیان کند.

رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان گفت: مدیران صنایع باید به مردم جوابگو باشند که تاکنون چند قدم برای فوتبال و سایر ورزشهای شهر بندرعباس برداشته اند و انتظاراست که در سالی که مقام معظم رهبری بعنوان سال اقدام وعمل نام نهاده اند مدیران صنایع، اقدامات عملی خود را در راستای مقابله با ناتوی فرهنگی و مقابله با جنگ دشمن به مردم گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.