تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

چه کسی دستور حذف خبر انتقاد عضو شورای شهر از شهردار بندرعباس را داد!؟

  • کد خبر : 2660
  • 22 مهر 1397 - 22:10
چه کسی دستور حذف خبر انتقاد عضو شورای شهر از شهردار بندرعباس را داد!؟

اسماعیل بواشه عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در گفتگو با هرمزگان امروز نیز ؛ حذف شدن خبر فوق را از وب سایت شورای شهر بندرعباس تایید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز، اسماعیل بواشه عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس انتقاداتی را در خصوص اخراج نیروهای شهرداری بندرعباس و همچنین مدیریت تیم فوتبال شهرداری بندرعباس انجام داد که روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز این نطق را در وب سایت رسمی و همچنین کانال های ارتباطی خود با مردم پوشش داد ولی پس از ۲ساعت از انتشار این نطق ، خبر فوق الذکر به صورت مشکوکی از وب سایت این شورا و همچنین کانال های ارتباطی حذف شد!

این اتفاق در حالی رخ میدهد که مریم پاسلار که یکی از چهره‌های شاخص نامزد شورای شهر بندرعباس در بندرعباس بود به تازگی سکان هدایت روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس را بر عهده گرفته است.

پیگیری های هرمزگان امروز در خصوص علت حذف خبر فوق الذکر از وب سایت رسمی شورای شهر بندرعباس و همچنین کانال های وابسته به این شورا تا این ساعت به سرانجام نرسیده است.

اسماعیل بواشه عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در گفتگو با هرمزگان امروز نیز ؛ حذف شدن خبر فوق را از وب سایت شورای شهر بندرعباس تایید کرد.

لازم به ذکر است خبر تنظیم شده ای که توسط روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس منتشر شده بود به شرح زیر می باشد

*اخراج نیروهای شهرداری بندرعباس در سایه بی تدبیری مسئولین/ از ظرفیت نیروهای ماندگار در عرصه فوتبال استفاده شود*

💠عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اخراج ۱۸ نفر از نیروهای شهرداری بندرعباس گفت: ۱۸ نیروی شهرداری بندرعباس متأسفانه در سایه بی تدبیری و اوج مشکلات اقتصادی از کار اخراج شده اند که این افراد دارای وضعیت مالی خوبی نیستند و متأسفانه هیچ حمایتی از آنها صورت نمی گیرد.
🔹به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، “اسماعیل بواشه” در نطق پیش از دستور هفتاد و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: کارگران تنظیف و فضای سبز از نجیب ترین و پرسخت ترین افراد شاغل در شهرداری هستند و تمام کارگران اخراج شده بالای هفت سال یا بیشتر، سابقه کاری در شهرداری دارند و به این افراد گفته شده که شما بعنوان نیروی مازاد در شهرداری هستید در حالی که نیروهایی جدیداً وارد بدنه شهرداری شده اند!!!.
🔸رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: متأسفانه در سالهای اخیر در حق این کارگران اجحاف شده است که بعنوان نمونه می توان به پرداخت نکردن حق سنوات و عیدی سالیانه و همچنین پرداخت نشدن حق بیمه درمان این کارگران اشاره کرد.
وی گفت: می بایست از این کارگران حمایت شود تا دغدغه و مشکل آنها برطرف گردد.
🔸در ادامه اسماعیل بواشه با اشاره به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خاطر نشان کرد: در جلسات گذشته در مورد تیم فوتبال شهرداری بندرعباس صحبت هایی صورت گرفت و مقرر شد یک تغییر و نگاه جدیدی با استفاده از نیروهای بومی در باشگاه ایجاد شود.
🔹بواشه گفت: انتظار می رود در سال جدید با نگاه و رویکرد متفاوت و با کمک پیشکسوتان، ورزشکاران و جوانان متخصص شاهد صعود مراحل بالاتر این تیم در لیگ دو فوتبال باشیم .
🔸عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه خطاب به شهردار بندرعباس بیان کرد: از جنابعالی بعنوان رئیس هیأت فوتبال استان و شهردار بندرعباس توقع است که یک توجه خاصی به این بخش داشته باشید تا زمینه پیشرفت تیم فوتبال فراهم شود.
🔸بواشه گفت: در این تیم یک سرمربی و ۷ کمک مربی وجود دارد که سرمربی و۴ کمک مربی این تیم غیر بومی هستند که یک کار غیر کارشناسی است و انتظار می رود که از ظرفیت نیروهای ماندگار و افرادی که سالیان سال در این عرصه تلاش کرده اند استفاده شود.
🔹وی اظهار داشت: در رابطه با جریمه فیفا بابت مربی و بازیکنان خارجی اگر همان زمان پرداخت می شد شهرداری با چنین مشکل ارز و کسری امتیاز و هزینه بالا رفتن ارزش ارز مواجه نمی شد.
بواشه در پایان از مسئولین این تیم درخواست کرد، سمت افرادی مثل آقایان مرتضی تبریزی، تهرانی مقدم و گنجی در این تیم مشخص شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.