تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

پیوندو همدلی مجمع های خیرین سلامت باعث تعالی خدمات درمانی

  • کد خبر : 13072
  • 01 دی 1398 - 9:20
پیوندو همدلی مجمع های خیرین سلامت باعث تعالی خدمات درمانی

مرادی نسب رئیس مجمع خیرین سلامت استان طی نشست هم اندیشی هیئت مدیره این مجمع با هیئت مدیره مجمع خیرین بیمارستان شهید محمدی گفت: بدون تردید پیوند و همدلی مجمع های خیرین سلامت باعث تعالی خدمات درمانی در استان خواهد شد.

به گزارش هرمزگان امروز: مرادی نسب با اشاره به اینکه  لازم است در هر منطقه ای ، مجمع خیرین همان منطقه از استان تشکیل و فعالیت کنند؛ افزود: ساخت بیمارستان کودکان بندرعباس با برآورد هزینه ی ۲۷ میلیارد تومان یکی از اقدامات مجمع خیرین سلامت استان است که با  همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،  استانداری و مجمع خیرین سلامت استان در دست اجرا می باشد.

حجت الاسلام تقوی،  نماینده ولی فقیه در  دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: که مجمع های خیرین به عنوان رابط، بین بدنه دولت و خیرین نقش مهم و ارزنده ای در اعتماد سازی عمومی به دولت داشته باشند.

ولی با عنوان اینکه سلایق مدیریتی نباید خللی در اجرای پروژههای سلامت که با مشارکت خیرین به انجام میرسد داشته باشد گفت: شایسته است مدیران دولتی در تسریع روند ساخت پروژه های سلامت، همکاری و تلاش کنند.

علی رئوفی رئیس مجمع خیرین سلامت بیمارستان شهید محمدی با بیان اینکه خیرین حق آن را دارند که از نحوه مصرف،  سمن خیر مطلع شوند گفت:  شفاف سازی نقش ارزنده‌ای در جلب اعتماد خیرین دارد.

علی رئوفی با عنوان اینکه در طول تاریخ خیرین همواره نیازسنج بوده اند افزود :  به جهت جلوگیری از موازی کاری و مصرف صحیح سمن خیر ، ابتدا باید نیازهای حوزه بهداشت و درمان مشخص شود و در اختیار خیرین قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه این نیاز سنجی ها در بیمارستان شهید محمدی انجام و کتابچه نیازمندیهای آن تهیه گردیده است گفت: به منظور ساماندهی، شایسته است که  نیازهای حوزه بهداشت و درمان در استان  به صورت جامع تهیه و مدون گردد.

شهاب الدین کلانتری مدیرعامل مجمع خیرین شهید محمدی نیز طی این نشست گفت:  تعدد قومیت های مختلف و همچنین تعصبات منطقه ای، باعث توزیع ناعادلانه سلامت در سطح استان هرمزگان شده است.

کلانتری با عنوان اینکه رضایت خیرین زمانی حادث می‌شود که شاهد بهره وری از عمل خیر خود باشند گفت:  وظیفه مجمع خیرین این است که از هزینه کرده مصارف خیر در مناطق که بازده مناسب ندارند جلوگیری نمایند و این مهم به انجام نخواهد رسید مگر با همدلی مجمع های خیرین سلامت و همسویی با نیازهای دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت و درمان.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.