تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

پیشرفت ۶۴ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح خواجو

  • کد خبر : 5957
  • 02 مرداد 1398 - 11:25
پیشرفت ۶۴ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح خواجو

معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس از پیشرفت ۶۴ درصدی تقاطع غیرهم سطح خواجو خبر داد.

به گزارش هرمزگان امرور، عبدالرضا بهادر با اعلام آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهم سطح خواجو(چهارراه گلزار شهدا)، اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی افزود: طول این تقاطع غیرهم سطح ۲۱۵ متر بوده و دارای دو پیاده‌رو به عرض ۸۰ سانتیمتر است.
معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: ضخامت عرشه این تقاطع ۱٫۶ متر است که به صورت دال مجوف اجرا می‌شود.
بهادر با اشاره به دیگر جزئیات فنی این تقاطع، گفت: طول پل با احتساب رمپ‌ها ۴۰۰ متر است که تعداد ۱۰۰ عدد شمع، هرکدام به قطر ۱٫۲ و طول ۲۷٫۵ متر در آن ساخته شده است.
این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز عنوان کرد: تقاطع غیرهم سطح خواجو دارای ۱۴ ستون و دو کوله و همچنین تعداد هشت دهانه است که دهانه وسط آن به صورت پیش‌تنیده و به طول ۲۱ متر است.
وی با بیان اینکه چهار درز انبساط به طول کلی ۷۶ متر در این پروژه اجرا شده است، خاطرنشان کرد: احداث چهار راستگرد مجموعا به طول تقریبی ۱۲۰۰ متر از دیگر بخش‌های این تقاطع غیرهم سطح است.
اضافه می‌شود، تا پیش از این شش تقاطع غیرهم سطح شامل رسالت، محمد رسول‌الله، سه‌راه برق، شهدای غواص(جهانبار)، ابوموسی و ولیعصر(عج) در زمان مدیریت کنونی شهرداری بندرعباس مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی چهار تقاطع دیگر به صورت همزمان در حال اجرا است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.