تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

پیام مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت اربعین حسینی(ع)

  • کد خبر : 10737
  • 25 مهر 1398 - 11:39
پیام مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مناسبت اربعین حسینی(ع)

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با صدور پیامی، فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) را به همه آزادگان و عدالت خواهان جهان به ویژه جامعه دریایی و بندری و ساحل نشینان این استان تسلیت گفت.

به گزارش هرمزگان امروز: در متن کامل پیام “اله مراد عفیفی پور” چنین آمده است: یکی از عوامل مؤثر در حفظ و تداوم نهضت عاشورای حسینی، بزرگداشت اربعین آن حادثه غمبار است؛ روز باشکوهی که از خون حسین علیه السلام حیات گرفت و نقطه آغاز تبلیغ آرمان کربلا شد.

اهمیّت اربعین وقتی بیشتر درک می‏شود که نقش سازنده و مفید آن در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا و تبیین اهداف و آرمان والای امام حسین علیه‏السلام در نظر گرفته شود.

تکریم و گرامی‏داشت اربعین، تعظیم شعایر دینی و رمز تداوم نهضت حسینی و اعلان وفاداری و پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست.

امروز راهپیمایی میلیونی دلدادگان حضرت ابا عبدالله (ع) بسان آینه ای در برابر دیدگان جهانیان، تصویری از نهضت آزادگی و قیام خونین محرم را به نمایش می گذارد.

این اجتماع باشکوه جلوه ای از وحدت میان ملت های گوناگون با زبان ها، رنگ ها و نژادهای مختلف و زنده نگه داشتن هدف امام حسین علیه السلام و مکتب ایشان، همچنین ایجاد پیوند قلبی و ارتباط باطنی با آن پیشوای پاک را به تصویر می کشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه‏السلام از حضرت ربوبی سربلندی و سرافرازی همه خادمین زوار سید و سالار شهیدان که قلبا و قدما در امر خدمت رسانی در مواکب، گرد و غبار نشسته بر چهره رهپیمایان مسیر عشق را می زدایند، خواستاریم و آرزومندیم خداوند متعال توفیق درک این سفر معنوی را به همه ما جاماندگان از سفر ارزانی بدارد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.