تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز دانشجو

  • کد خبر : 12319
  • 16 آذر 1398 - 9:49
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت روز دانشجو

شانزدهم آذرماه برای دانشگاه و دانشگاهیان، واقعه‌ای مهم و سندی بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی است. این روز تاریخی، یادآور شجاعت و از خودگذشتگی دانشجویانی فرهیخته است که طنین آزادی و حق‌طلبی را در محیط علم و دانش فریاد زدند و سینه خود را در برابر استبداد و خودکامگی سپر کردند تا آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نموده و آینده‌ای روشن برای جامعه ترسیم نمایند.

به گزارش هرمزگان امروز: اینجانب حسین فرشیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز مهم و تأثیرگذار را به جامعه دانشگاهیان کشور به ویژه دانشجویان گرامی و استادان ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم که فضای دانشجویی، روز به روز فعال تر و پرنشاط تر گردد و شما دانشجویان عزیز با تفکر، خلاقیت و اندیشمندی، در راه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان گام های مهم و استواری بردارید و با تلاش خستگی ناپذیرتان حضوری پررنگ تر برای ایران عزیز در عرصه های علمی دنیا فراهم آورید.

از درگاه خدای بزرگ و مهربان برای عزیزان دانشگاهی کشور بویژه دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امید، عزت، سربلندی و تندرستی خواستارم.

 

دکتر حسین فرشیدی

رئیس دانشگاه

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.