تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

پهلوگیری ۵۲۸ فروند شناور کانتینر بر از ابتدای سال تا پایان تیرماه سال جاری

  • کد خبر : 20601
  • 06 مرداد 1399 - 13:40
پهلوگیری ۵۲۸ فروند شناور کانتینر بر از ابتدای سال تا پایان تیرماه سال جاری
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ۵۲۸ فروند شناور کانتینری در بندرشهید رجایی پهلودهی شده که در هم سنجی با مدت مشابه سال قبل آمارها رشد ۱۴ درصدی را نشان می دهند.

به گزارش هرمزگان امروز: ” علی رضا محمدی کرجی ران ” ضمن تشریح فعالیتهای صورت گرفته در حوزه کانتینری بندر شهید رجایی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه ۵۲۸ فروند شناور کانتینری در بندر شهید رجایی پهلودهی شده که عملیات تخلیه و بارگیری ۴۸۲ هزار TEU کانتینر طی این مدت به ثبت رسیده است .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به رشد ۱۴ درصدی در پذیرش کشتی های کانتینری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: از این تعداد شناور چهار فروند کشتی کانتینر بر نسل هفتم (مگاسایز) بوده که با بهره گیری از دستگاههای مدرن و نیروهای متخصص نرم تخلیه و بارگیری به ۱۶۰ BOX درساعت ارتقاء یافته است .

محمدی کرجی ران خاطر نشان کرد: تداوم پهلودهی این شناورها که البته متعلق به ناوگان ملی است می تواند زمینه ساز تحولی مطلوب درحوزه تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری پدید آورد.

شایان ذکراست؛ مجتمع بندری شهید رجایی مهمترین بندر کانتینری کشور به شمار می آید که با برخورداری از ۱۲ اسکله کانتینری، ۹۰ درصد از عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری کشور را به خود اختصاص داده است .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20601
  • منبع : روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.