تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

پلیس تمهیدات لازم برای کشف سریع و دقیق سرقت را انجام دهد

  • کد خبر : 7556
  • 28 مرداد 1398 - 10:21
پلیس تمهیدات لازم برای کشف سریع و دقیق سرقت را انجام دهد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه همکاری مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس کمک شایانی برای کاهش سرقت در سطح استان می کند، اظهار کرد: نیروی انتظامی زحمات بسیاری برای برقراری امنیت و آرامش در استان متحمل می شود و همه مردم، دستگاه های اجرایی، بخشداری ها، دهیاری ها و اصناف باید با همکاری و تعامل مناسب با پلیس زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

به گزارش هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت، افزود: موضوع سرقت یکی از ناهنجاری های اجتماعی است که علل آن جهت پیشگیری باید مورد توجه و دقت قرارگیرد و متناسب با آن در استان سیاستگذاری شود.

وی اضافه کرد: مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت، آگاه سازی مردم در خصوص نگهداری درست از اموال خود است.

میرزاد خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم لازم است به موضوع آموزش و آگاهی بخشی مردم اهمیت داد و با استفاده از روش های نوین و تاثیرگذار نسبت به آگاه سازی عمومی و کاهش آسیب ها اقدام کرد.

وی عدم رعایت برخی از اصول حفاظتی را در وقوع سرقت ها موثر دانست و خواستار اجرای برخی اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده اولیه توسط عموم مردم در راستای مقابله با سرقت و دستبرد شد.

میرزاد بر ضرورت آسیب شناسی و تعیین علل و عوامل اصلی در وقوع جرایم بویژه وقوع سرقت ها از اماکن و در سطوح مختلف شهری و روستا ها و ارائه راهکار های پیشگیری و اتخاذ تدابیر و تمهیدات مهار جرایم تاکید کرد.

وی افزود: لازمه پیشگیری از سرقت در جامعه، هم اندیشی و تلاش مضاعف تمامی دستگاه های امنیتی و انتظامی استان و تمهیدات لازم پلیس در جهت کشف سریع، دقیق و علمی جرم است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.