تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
9

پروژه های شهرستان رودان به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 7917
  • 06 شهریور 1398 - 9:09
پروژه های شهرستان رودان به بهره برداری رسید

با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در چهارمین روز از هفته دولت پروژه های شهرستان رودان افتتاح به بهره برداری رسید.

به گزارش هرمزگان امروز، در چهارمین روز از هفته دولت پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای رهدار رودان با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

طرح تامین برق محله چاه تمر به نمایندگی از ۱۵ طرح برق رسانی در شهرستان رودان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بلوار معلم از پروژه های عمران شهری رودان به طول ۵۷۰ متر و با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و از تندیس معلم نیز در این بلوار رونمایی شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی رودان با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال با ۶۰۰ متر زیر بنا دیگر طرح مورد بهره برداری چهارمین روز هفته دولت بود.

بهره برداری طرح اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر رودان به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این روز انجام شد.

در ادامه نیز زمین چمن مصنوعی بوستان سردنگ کمیز با ۵ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۱۳۵۰ متر مربع شامل زمین چمن فوتسال مصنوعی با ابعاد ۴۴در ۲۴ و سکوی تماشاگران و رختکن به بهره برداری رسید.

پروژه توسعه و بازسازی شبکه آب شرب روستای پشته خیر آباد با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار و ۲۲ کیلومتر لوله گذاری ،۱۴ باب حوضچه شیر آلات مورد بهره برداری قرار گرفت و ۷۰۰ خانوار جمعیت این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی آن بهره مند خواهند شد.

عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی فوتبال استادیوم شهدای جغین نیز امروز آغاز شد و این پروژه با مشارکت دهیاری های بخش جغین و اداره کل ورزش و جوانان با اعتبار۲۲ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.