تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

پروژه مرکز کنترل برق و دیسپاچینک بندرشهید رجایی دهه فجر امسال به بهربرداری می رسد

  • کد خبر : 20217
  • 29 تیر 1399 - 12:05
پروژه مرکز کنترل برق و دیسپاچینک بندرشهید رجایی دهه فجر امسال به بهربرداری می رسد
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پروژه مرکز برق سیستم دیسپاچینک بندر شهید رجایی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی براساس برنامه زمانبندی دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش هرمزگان امروز: یکی از پروژه هایی که به منظور نوسازی بخشهای فرسوده برق خرداد ماه سال گذشته آغاز شد، مرکز کنترل و دیسپاچینک بندر شهید رجایی بوده که این پروژه بدست متخصصان داخلی و بر اساس برنامه زمانبندی درحال انجام است .

“علیرضا محمدی کرجی ران” مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح اجرای این پروژه اظهارداشت: با توجه به اجرای طرح های جدید توسعه ای و بهره گیری بندر از دستگاهای روزآمد با هدف ارتقاء سطح فعالیت و تسهیل و تسریع در نرم های تخلیه و بارگیری، تقویت و نوسازی بخش فرسوده و مرکز کنترل برق و دیسپاچینک به منظور بهره برداری بهینه و ایمن از شبکه برق مجتمع بندری شهیدرجایی به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژ با رعایت تمام مسائل زیست محیطی و پدافندی که در طرح دیده شده بود هم راستا با سند طرح جامع بندر خردادماه سال گذشته آغاز شد .

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه پروژه مذکور در پنج بخش درحال اجراست تصریح کرد: نوسازی ۱۳۸ دستگاه تابلو ۲۰کیلو ولت، تعمیرات اساسی پست کوژلکس، ایجاد سیستم تهویه در تمامی پستها برق، نوسازی سیستم تغذیه کمکی تابلو برق، راه اندازی مرکز کنترل و دیسپاچینک، مهمترین بخش هایی است که بدست متخصصان داخلی بطور همزمان درحال انجام است .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه براساس برنامه زمانبندی شده با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۵۲میلیاردتومان دهه مبارک فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد .

به گفته محمدی کرجی ران عملیات تعمیرات اساسی شبکه برق رسانی به مکنده های غلات و شهرک مسکونی شهید رجایی نیز از دیگر پروژه های حوزه برق بندرشهید رجایی است که در ترمینال غلات مجتمع بندری عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20217
  • منبع : روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.