تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

پروژه فاز ۳ بندر شهید رجایی جوابی قاطع به تحریم ها

  • کد خبر : 13301
  • 10 دی 1398 - 10:52
پروژه فاز ۳ بندر شهید رجایی جوابی قاطع به تحریم ها

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه فاز ۳ طرح توسعه کانتینری بندر شهید رجایی جوابی قاطع و دندان شکن به تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش هرمزگان امروز: “محمد راستاد” عصر امروز دوشنبه (۹دیماه) در نشست مشترک اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با پیمانکار، مشاور و عوامل اجرایی ابرپروژه فاز سوم طرح توسعه کانتینری بندر شهید رجایی ضمن بیان این مطلب افزود: مهم ترین دغدغه ما در حال حاضر این است که به موازات بندرسازی و طرح توسعه خشکی، عملیات لایروبی حوضچه نیز سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: در زمان انتخاب پیمانکار، یکی از شاخصه های مهم مسئولان سازمان بنادر داشتن تجهیزات لازم و قدرت انجام باکیفیت و با سرعت مناسب لایروبی حوضچه سوم بندر بوده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: تحقیقا پروژه فاز ۳ از بزرگترین پروژه های عمرانی طول تاریخ سازمان بنادر است که بر اساس تاکیدات و پیگیری های ماهانه وزیر راه و شهرسازی و حساسیت اعضای هیات عامل این سازمان، باید طبق برنامه زمانبندی اجرا شود و بخش های سه گانه آن در زمان تعیین شده مورد بهره برداری قرار گیرد.

راستاد خاطرنشان کرد: این ابرپروژه بندرسازی با خودکفایی ۱۰۰درصدی متخصصان ایرانی همچنین از سوی معاون رییس جمهور در زمره طرح های مهم و اولویت دار اقتصاد مقاومتی در سطح ملی معرفی شده است.

وی تاکید کرد: از تمامی ظرفیت های قانونی و اسناد بالادستی برای رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر سرعت بخشی به روند اجرای مراحل مختلف این طرح استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ابراز امیدواری کرد، با به نتیجه رسیدن مهندسی ارزش در عملیات عمرانی این پروژه قطعا شاهد بهبود وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح ترمینال سوم کانتینری بزرگترین بندر بازرگانی ایران خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.