تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

پرداخت حقوق کارگران تنظیف بر اساس آنالیز جدید

  • کد خبر : 9528
  • 04 مهر 1398 - 9:28
پرداخت حقوق کارگران تنظیف بر اساس آنالیز جدید

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات‌شهری شهرداری بندرعباس گفت: آخرین حقوق دریافتی کارگران تنظیف بر اساس آنالیز ۹۸ بوده و کارگران با توجه به شرایط فردی مبلغی بین دو تا سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: احمد ملایی‌نسب در ارتباط با پرداخت حقوق کارگران بخش تنظیف اظهار کرد: آخرین حقوق دریافتی کلیه کارگران بخش تنظیف مناطق سه‌گانه بر اساس آنالیز حقوق سال ۹۸ بوده است.

وی افزود: تا پیش از این نیز کارگران این بخش حقوق خود را به صورت علی‌الحساب دریافت کرده‌اند و مابه‌التفاوت حقوق این ماه‌ها، بزودی پرداخت می‌شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به فعالیت کارگران بخش تنظیف در قالب نیروهای شرکتی و پرداخت حقوق آنها از طریق شرکت‌های پیمانکاری مذکور، ممکن است در موردی خاص پرداختی برخی افراد با انتقاد همراه باشد که در این ارتباط نیز، شماره تلفن‌ ۱۳۷ و شماره پیامکی و فضای مجازی ۰۹۰۵۱۶۴۴۵۲۲ مدیریت بازرسی شهرداری بندرعباس پیگیری‌کننده حق و حقوق کارگران است.

وی بیان کرد: چنانچه هرکدام از شرکت‌های تامین نیروی کارگری کوتاهی در پرداخت داشته باشند، با پیگیری از سوی کارگران نسبت به برخورد جدی اقدام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=9528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.